Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol met de nieuwe najaarssieraden!


Hallo allemaal.
Het is zover... ik heb de najaarsarmbanden online staan! Mooie grove metalen schakels/tussenzetsels in oud-zilverlook met een facet-geslepen cabochon van glas, of ingegoten Resin. Ze zijn stuk voor stuk warm van kleur met het oog op het aankomende najaar. En zoals u van mij gewend bent is er van ieder model maar één, zodat u een uniek sieraad aanschaft!


*
En dan ben ik gistervond ook nog druk in de weer geweest om geregen kettingen in de webshop te plaatsen. Deze kettingen blijven populair onder de klanten, maar ook op internet zie je ze nog veel verschijnen. Wat wil je ook... op een fleurig kledingstuk 'wat net niet af is' moet je geen ingewikkeld en lang model ketting dragen, maar eenvoud maakt dit juist mooi af!


Dit zijn niet alle modellen wat er geplaatst is in de webwinkel. Het is slecht een greep uit datgene wat ik de afgelopen maanden heb gemaakt. Neus gerust eens rond in de categorie armbanden en kettingen en laat u verrassen!
*
Dit weekend ga ik in ieder geval ook aan de slag met het plaatsen van spangkettingen. Dit zijn kettingen die mooi 'stijf' en rond om de hals vallen vanwege het gebruikte materiaal, namelijk gecoat staaldraad. Dit materiaal bestaat zoals de naam al zegt uit staaldraad waar een coating omheen zit! Dus geen last van allergieën met dit materiaal! Alleen om de sluiting zit helaas geen coating. Ik liep afgelopen tijd tegen een partij vilten kralen op waar een kralenliefhebster likkebaardend bij zit te kijken en kreeg direct inspiratie voor spangkettingen. Ikzelf ben heel blij met het resultaat en hieronder zet ik alvast een voorbeeld van één van de tot nu toe vier modellen die in de webshop komen te staan.


En dan is het weer eens tijd voor een deel & like aktie via facebook!
Dit keer een grappige tashanger, maar wat ook leuk aan je sleutelbos kan! 
De bedoeling is dat u op facebook 
SieradenvanAtelierHobbekol liket 
en dan niet een foto, maar de pagina!!! 
Hierna deelt u het dan met één klik met uw volgers. Na verloop van tijd maak ik bekend wie de winnaar van deze sleutelhanger is en stuur ik hem kosteloos toe! Diegenen die de pagina al geliket hadden, kunnen me taggen onder het bericht van de aktie met deze sleutelhanger! Dus... wie niet weet wat dit betekend... mijn naam intoetsen onder het bericht bij reactie en dan op de naam klikken die in beeld verschijnt en klaar is kees! Da's alles! Het klinkt ingewikkeld, maar eigenlijk is het zo eenvoudig.... 

Stoere voetbal bedel

En dan is het vanavond alweer weekend! Ik wens u een paar fijne dagen toe en hopelijk komt u deze door zonder constant binnen te moeten zitten vanwege de regen! 



M.v.g. Gerda Beintema.     

Reacties

Populaire posts