Wat is het toch warm, he? Maar mij hoor je niet klagen hoor... alleen is het atelier op de bovenste verdieping (de zolder dus) en tjah... zonder de aircooler aan loopt de temperatuur dan toch wel in rap tempo boven de 30 graden. Dus tussendoor "wordt er eventjes gefreubeld" en dan weer maken, dat we op de koele beneden verdieping komen. Gelukkig staan er geen workshops gepland, anders hadden we de aircooler dus moeten gebruiken of gezellig in de huiskamer aan de gang gaan. Maar meestal is dit een slappe periode met al die vakanties. Dus dat regelt zich dus gelukkig vanzelf.
Afgelopen week kreeg ik van een klant de vraag of ik ook enkelbandjes in goud en zilverkleur kon maken. Ja dus! Ik kreeg direct weer inspiratie en ondanks dat ik mezelf voorgenomen had om tot volgend voorjaar geen enkelbandje meer te maken (omdat ik er anders van de winter mee blijf zitten), kon ik het toch niet laten om enkele exemplaren te maken. Ze worden morgen in de webshop geplaatst, maar hier toch alvast een voorbeeldje.


Ook had ik afgelopen week als extra een paar leuke goodies gemaakt om mee te sturen naar een wel heel trouwe klant. En ja het kriebelde alwéér.... hahaha. Zie hier het resultaat! Stoere heren en dames sleutelhangers van gerecycled imitatieleer.


Ook zaten er bij de inkoop voor het voorjaar/zomerseizoen 2019 leuke hippie-hangers in. Schattige huisjes met allemaal frutsels erop. Te lief om een jaar te laten liggen! Ik heb hier al een idee voor, wat voor ketting ik volgend voorjaar mee ga maken. Maar kon het toch niet laten om 'even snel' van ééntje een lange ketting in Ibiza Style te maken.  


En last but nog least! Een pronkstuk als je van rood en opvallend houdt!! Super grote oorbellen waar je "de sier mee maakt"! Ze passen in het huidige modebeeld en straks kunnen ze ook met de kerst of andere feestelijke gelegenheden prima gedragen worden. Één ding is zeker... je hebt iets aparts wat niemand, maar dan ook niemand heeft! Ze komen morgen in de webshop te staan voor €17,95. Maar voor wie bang is dat ze weg zijn voor ze besteld kunnen worden, kunnen ze ook via info@atelierhobbekol.nl of telefonisch op nummer 0527-251249 of 0640497443 besteld worden. Een appje is natuurlijk ook altijd mogelijk!


Alle sieraden van deze nieuwsbrief (en meer) komen vanaf morgen in de webshop te staan. De SALE loopt op zijn eind en na zondagavond 5 augustus haal ik hem uit de webshop. Dan kunt u niet meer de kortingscode sale intoetsen voor de 10% korting. Dus als u hier nog even van wilt profiteren, dan wil ik u eraan herrineren dit wel voor zondagavond 24.00 uur te doen! Voor nu alvast een fijn weekend gewenst en op naar de volgende hete week!   

M.v.g. Gerda Beintema.


Reacties

Populaire posts