En weer een druk weekje voorbij! Zo zijn we afgelopen zondag naar de Trade Mart in Utrecht geweest. Alle trends op mode gebied (en meer) kun je hier voor het aankomende seizoen bekijken. Wij gingen uiteraard voor de sieraden trends en het was heerlijk rustig. Niet zo'n giga mierenhoop als de Kreadoe of de Huishoudbeurs, maar gewoon door de rustige gangen lopen van het beatrix gebouw om op je gemak alle kleuren en materialen te bekijken, te voelen en eventueel in te kopen. En dat hebben we gedaan, en hoe! Ook hebben we weer een nieuwe groothandel gevonden wat ons bevalt qua materiaal en prijs! En minstens zo belangrijk... de eigenaresse was een heel vriendelijke vrouw (een ongelooflijke giechelkont) die allemaal tips onder het praten gaf en waar we wel 2 uur bij gezeten hebben. We hadden trouwens veel gemeen en een klik en da's ook nog meegenomen. Het moet wel goed voelen! 


En nu ben ik bezig om voor het eind van de maand kinder naam-armbandjes te maken voor een fair waar ik vorig jaar ook voor gevraagd was en ze me toen hadden uitgenodigd om voor dit jaar voor de kinderen een kleine workshop in de vorm van een tashangertje te komen doen. Heel relaxed af en toe een kindje in je kraampje waar ik één op één mee aan de slag kan voor een paar minuutjes. Dat vindt ik nou leuk! Mocht u nou trouwens een exemplaar met een bepaalde naam willen bestellen, dat kan! Ik maak ze ook op verzoek! Ze kosten €2,50 per stuk. (excl. verz.) Binnenkort komen ze ook in de webshop te staan! 


Gisteravond zat ik dan ook gezellig in het atelier te rijgen....
Verder wilde een klant een ketting van 5 rijen breed (!) hebben en die moest ik ontwerpen! Uiteindelijk is dit hem geworden. 


Ze weet nog niet of ze hem nou zo wil houden of dat er wat rijen af moeten. Uiteindelijk is het wel zo dat "hoe meer rijen, hoe zwaarder het geheel wordt"! Het is een trouwe klant, dus dan ga je daar extra voor aan de slag! 
En dan wil ik u dit ook niet onhouden.... De hele zomer hadden we mondjesmaat een enkele bloem erin, maar sinds gisteren is de trompetbloem haast ontploft met bloemen. In één dag tijd zoveel knoppen die uit zijn gekomen.. een lust voor het oog!


En als laatste nog even een mededeling. Ik heb besloten om de facebook-aktie Deel & Like te stoppen! Niemand heeft gereageerd om de facebook-pagina van Atelier Hobbekol te liken. Ondanks mijn tweede uitleg dat er geen foto's geliked moesten worden maar alleen de pagina, heeft dit niet geleid tot ook maar één volger als alleen maar gelikte foto's, en wat nu juist niet de bedoeling was. Helaas... je kunt niet alles hebben in het leven en nu op naar de volgende aktie en die is de derde kwartaal-aktie van een...... ? Eind september weten we wat het is en wie deze gewonnen heeft!

Fijn weekend!

M.v.g. Gerda Beintema. 

Reacties

Populaire posts