Atelier Hobbekol. Nieuwsbrief 04-10-2018

Het is zover! De prijs van het derde kwartaal van dit jaar is een spangketting met een grote glazen Murano-hanger eraan. Er kan gekozen worden uit een bruin hart met een roze/blauwe/of witte roos. En hierbij kan er ook nog eens gekozen worden voor een zilverkleurige- of blauwe spang, of een suede veter eraan! 

 

En de winnares is deze keer geworden..... Andrea K.
Andrea... gefeliciteerd met je gewonnen prijs en ik neem contact met je op voor de gewenste kleur. Heel veel plezier ermee!
En dan was er afgelopen zondag weer de open dag van Atelier Grenier in Maarheeze. En wat hadden we weer geboft met het weer. s'Morgens was het koud, met vorst aan de grond tijdens het opbouwen van de kraam. Maar in de loop van de dag kon je je jas uitdoen en heerlijk in het zonnetje zitten!


En wat een vriendelijke mensen iedere keer daar in Limburg... altijd weer leuk om heen te gaan! Dit jaar hadden we ook kleine workshops voor kinderen naast de kraam waar  ze een kleine sleutel- of tashanger konden maken. Heel relaxed, 2 kinderen per keer.


We hebben die dag afgesloten met een diner met allemaal vrienden! Ontzettend leuk en volgend jaar doen we het gewoon weer, als uiteraard alles goed met de gezondheid is! 
Verder heb ik niet zoveel gedaan afgelopen week. De kisten staan allemaal nog onuitgepakt in  het atelier, omdat ik de hele week al "de pijp uit heb"! Maar dat geeft niks, want ik heb er een hele leuke dag voor gehad waar ik weer een heel jaar op kan teren!

Dan rest mij u een fijne voortzetting van de week toe te wensen en alvast een fijn weekend!

M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts