Macramé dromenvanger van Hooked Spaghetti en armbanden kussentjes

Dit keer weer even 'ouderwets' een nieuwsbrief op vrijdag. Ik was overgegaan op de woensdag omdat dit betekende dat u wat langer van de kortingscode kon profiteren als alleen maar van vrijdag t/m zondag. Dit betekend dus dat u nu 5 in plaats van 3 dagen van de kortingen gebruik kunt maken. Maar zoals gezegd... deze week even wat korter omdat ik het druk had. Als eerste heb ik weer een nieuwe dromenvanger gemaakt die 96 cm lang is!


Hij staat in de webshop voor 27,95 en dat is inclusief 6,95 verzendkosten! Dus dat betekend dat u maar rond de 2 tientjes voor een handgemaakte dromenvanger van Atelier Hobbekol betaald! 

En dan was ik ook nog eens druk geweest met armbanden kussentjes maken. 


Wat een werk, maar als eerste komen de armbanden setjes er beter op uit en ten tweede scheelt mij dat weer 'eurootjes'! Want zegt u nou zelf... als je een opleiding kostuumnaaien hebt gehad, dan ga je dat toch niet kopen? Maar maak je ze zelf!

Dan is er ook bekend naar wie de sleutelhanger gaat voor het beantwoorden van de vraag die ik u stelde in de vorige nieuwsbrief n.l. hoe vaak u een nieuwsbrief wenst te ontvangen. Er is uitgekomen dat eigenlijk iedereen wel 1x een nieuwsbrief per week wenst te ontvangen. Dus gaan we gewoon door zoals vanouds. De sleutelhanger gaat spoedig naar de winnares.

Fijn weekend!

M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol.  

Reacties

Populaire posts