Mala ketting en goed doel.

Afgelopen week ben ik achter de schermen druk bezig geweest met sieraden maken voor de wintercollectie van SpeldinHooiberg. De facebook-pagina waar je mijn sieraden (en meer artikelen van anderen...) kunt kopen en waarvan de opbrengst geheel naar het goede doel gaat, namelijk de dieren in de Oostvaardersplassen. De winter zit er weer aan te komen en dan zullen ze weer bijgevoerd moeten worden... Hieronder twee sets van de velen die ik voor dit doel heb gemaakt, op de werktafel.




Ook heb ik al wat kettingen klaar voor de kerst. En ja... het is nog maar eind oktober, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen met bevoorraden van de rubriek 'kerstartikelen' die nieuw is en waar u binnenkort de eerste items in kunt vinden. Hopelijk kan ik ze nog deze week fotograferen, anders wordt het volgende week. 

En de mala ketting is ook af!




Een mala is van oorsprong een gebedsketting van 108 kralen, wat te vergelijken is met de katholieke rozenkrans. Maar Mala's worden ook al duizenden jaren door hindoes en boeddhisten tijdens punja (is gebed) gebruikt en voor de meditatie om mantra's te tellen. Een mala is een symbool van mededogen. Maar wordt tegenwoordig als modeaccessoire, als ketting of armband gedragen. Binnenkort is ook deze in de webshop verkrijgbaar!
En dan ben ik er voor deze week weer doorheen. Ik wens u dan ook verder een fijne werkweek en tot volgende week!


M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol. 


Reacties

Populaire posts