Extra nieuwsflits Atelier Hobbekol!

Er zijn er weer een paar nieuwsbrieflezers bij gekomen die vanaf nu alle ins en outs van mij kunnen volgen via de nieuwsbrief die 1x per week "op het matje van de mailbox valt"! Maar natuurlijk ook op blogspot (waar alle nieuwsbrieven staan) of via Instagram.  Hopelijk kunnen de nieuwe lezers de berichten waarderen en hebben ze veel profijt van de kortingen die er langskomen. Iedereen doet in ieder geval 1x per drie maanden mee met de kwartaalverloting van een prijs, waarvan de eerstvolgende 4 weken vanaf nu verloot gaat worden! 

Verder is er de melding dat eindelijk "alle verdwenen sieraden" weer teruggeplaatst zijn, zij het in aangepaste vorm. Verdere foto's worden later bijgevoegd. Maar het belangrijkste is dat ze er weer in staan voor de feestdagen!
Nu is het tijd om me weer te gaan focussen op de allernieuwste modellen die ik de afgelopen tijd heb gemaakt en die nu in de wachtrij staan om gefotografeerd en geplaatst te worden. Dus ik zeg, "laat de zon maar komen"! Want met dat kunstlicht fotograferen vindt ik toch niets hoor! Zo grauw en niet warm..... en dus, 'niet mij'! 

En dan als laatste... ik heb kerstdromenvangers gemaakt maar sta in dubio of ik ze moet fotograferen en in de webshop moet zetten voor €19,95, of gewoon voor de kerstmarkt waar ze uiteindelijk voor bedoelt zijn te bewaren en dus niet te plaatsen. Wie er een mening over heeft, daar hoor ik graag een reactie van!

Fijn weekend! M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol. 


 

   

  

Reacties

Populaire posts