Nieuwsbrief Atelier Hobbekol 28-11-2018

Ik ben al vanaf voor het weekend bezig om de sieraden weer opnieuw in de webshop te plaatsen die door rare omstandigheden verdwenen waren. Het eind is in zicht en ik had al klaar kunnen wezen ware het niet dat ik de afgelopen dagen met een pijnlijke kies te maken had! Eerst vorige week eentje getrokken, maar nog diezelfde avond begon "de kermis in mijn mond" op de kies die ernaast zat! De tandarts ziet er niets aan en wil het nog een paar dagen de tijd geven om de wond te laten genezen die er door het getrek ontstaan is en anders weer een wortelkanaalbehandeling. Maar mijn onderbuikgevoel zegt dat het vast weer op een wortelkanaalbehandeling uitloopt! Afijn... met pijnstillers is het te doen en proberen we toch zo goed als het gaat te funtioneren.

*
Hieronder een paar modellen uit de blauwe categorie, die velen van u misschien wel bekend voorkomen. Dat klopt, want deze zijn uit de serie die verdwenen waren. Ik heb ze nu op de p.c. opgeslagen en morgen ga ik er verder mee aan de slag om ze in de webshop te plaatsen.



Dan een bruine en een grijze ketting



De bruine staat op dit moment al in de webshop en de grijze komt er hopelijk morgen in. Deze laatste is trouwens leuk voor dames die van een wat grover model ketting houden! Kort om de nek en toch opvallend!

*
Het volgende model is er één uit de nieuwe serie! Een zachtgroene suede veter (van een goede kwaliteit) met daaraan een natuurstenen hanger! Prachtige diepe kleuren, die in het daglicht nog mooier zijn als op de foto!


En als laatste een recent gemaakt model met zwarte agaat natuurstenen met een zware kwaliteit metalen kralen ertussen verwerkt! Deze komt uiteraard in de rubriek zwarte kettingen te staan en dat mag ook wel, want daar staan behoorlijk wat modellen in die al verkocht zijn!


Prachtige ketting voor de feestdagen en de tijd erna.

*
Nog pak 'm beet zo'n 5 weken te gaan en dan kan ik alweer bekend gaan maken wie de winnaar is van de laatste kwartaalprijs van dit jaar. Maar eerst komen natuurlijk de feestdagen er nog aan... Er zit een kerstmarkt aan te komen in Ens waarbij ik dit keer lekker warm en droog in de kerk mag staan. Het wordt nog even een puntje van aandacht waar ik alles aan op kan hangen, maar dat zien we met de organisatie wel, die ook al aan het meedenken is. Ik laat me verrassen! 
Fijne werkweek verder!
M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol! 

Reacties

Populaire posts