Nieuwsbrief met najaarsnieuws

Wat hebben we toch een mooi najaar, he? Vandaar dat ik gisteren dacht, "kom, ik ga alle sieraden (en meer) wat ik de afgelopen tijd heb gemaakt eens op de foto zetten"! MIS! De zon hangt nu zo laag dat er allemaal schaduwen op de foto's te zien waren. Vanmorgen besloten dat ik opnieuw een poging zou wagen omdat het zonnetje toch wel lekker scheen.... weer MIS! Toen vanmiddag naar het atelier en van twee fotostudio's 1 gemaakt en weer geprobeerd! Nou.... het resultaat was beter, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Hemeltjelief zeg! Wat is fotograferen toch eigenlijk moeilijk! Maar ja... 'Gerda is eigenwijs', omdat ze alles zelf wil doen! Hahaha. Vanavond dus maar een vierde poging wagen... Hieronder één van de eerste beschermengel-hangers die liggend op de foto wel aardig is gelukt. Staand is een ander verhaal. Er volgen er nog in meerdere kleuren! 


En dan had ik ook nog even de mala ketting op de foto gezet. Dit is een foto van gisteren, dus je moet 'net even dat momentje pakken' en dan lukt het ineens spontaan!


En dan was ik ook nog eens erg druk geweest met de workshops bij te werken. Prijzen aangepast, andere afbeeldingen geplaatst, nieuwe erbij en een paar oude eruit (en ik ben nog niet klaar), maar vooral het systeem is veranderd. U moest eerder om een workshop te boeken een kortingscode invoeren om de verzendkosten die het systeem berekend niet te hoeven betalen. Maar dat was zo omslachtig dat zelfs mijn huisgenoten in de war raakten bij dit systeem. Jan en ik hebben avonden zitten discussiëren wat nou de beste manier was en we zijn eruit... het is vanaf nu weer heel eenvoudig. U klikt de workshop van uw keuze aan en wordt vanzelf doorgeleid naar de bestelpagina waar de link van de contactpagina op staat. Als u hierop klikt dan kunt u zo alle gegevens die ervoor nodig zijn om te boeken intypen en ik neem contact met u op.  
Dus weg met de kortingscode!   
U kunt natuurlijk altijd telefonisch reserveren of naar info@atelierhobbekol.nl mailen als u dit gemakkelijker vindt. Het is wat u het prettigst vindt. Bovendien komen er op de workshops binnenkort weer leuke acties, want het workshopseizoen begint weer, gezellig!

Dan wens ik verder iedereen een fijne voortzetting van de werkweek en tot de volgende nieuwsbrief.

M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol.  

Reacties

Populaire posts