Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol met veel nieuwtjes

De laatste tijd bekroop mij steeds meer het gevoel dat het wel leek of er steeds minder sieraden i.p.v. meer, in de webshop stonden. Bij intensieve controle de afgelopen week, bleken zowat 100 (!) kettingen er niet meer in te staan. En dan heb ik het nog niet eens over de andere rubrieken die ik nu ook na moet checken. Dat kan ik wel gebruiken zeg in deze drukke feestmaanden! Afijn... ik ben gestart met opnieuw fotograferen en plaatsen en naderhand voeg ik de laatste foto's er wel bij! Als ze eerst maar weer in de webshop staan. Het is wel een voordeel dat er verschillende rubrieken nu weer lekker bijgevuld zijn.
Wat dat u van de rode kettingen?

   

Of van de goudkleurige?



Ik heb nog lang niet alles geplaatst en dus kunt u de komende weken steeds "nieuwe" afbeeldingen van sieraden vinden.
*
Ik heb intussen ook nieuwe sieraden geplaatst! Zoals hieronder een lange ketting met een 3D bedel van een hondje, van een zware kwaliteit metaal. Ik heb er één in zachtlila en één in zachtgroen. De ene kant heeft een kleur en de andere zijde van beide bedels is metaalkleur. Er zijn al leuke reacties over de kettingen op Instagram geweest!


Keuze genoeg dus de komende weken, dankzij een fout bij de webmaster! Haha.
 

En dan was er ook weer eens een workshop! Allemaal dames uit Urk, die het afscheid van hun collega bij Atelier Hobbekol kwamen uitluiden met een workshop boekenlegger maken! Gelukkig waren ze niet verdrietig en werdt het een hele leuke en gezellige avond, waarbij we ook nog eens herinneringen van vroeger hebben opgehaald.

*
Ik had het in de vorige nieuwsbrief al vermeld dat het a.s. vrijdag Black Friday is en u met de code bf2018op die dag een korting van maar liefst 20% op alles bij Atelier Hobbekol kunt krijgen! OP=OP en weg is pech! 
😏 


Reacties

Populaire posts