Voorbode van Black Friday en Cybermonday!

Afgelopen week heb ik verschillende pogingen gedaan om de foto's van de nieuwste te artikelen maken. Op zich waren ze goed gelukt voor Instagram, Twitter etc. maar voor de webshop waren ze allemaal iets te wazig en te grijs van teint naar mijn idee. Maar we geven niet op en ik probeer nog deze week om ze allemaal op de foto te krijgen. Wat zit er zoal in de nieuwe collectie... vooral veel ballchain kettingen met beschermengeltjes (groot en medium). Een paar nieuwe kettingen met een wat hoger bling-bling gehalte en wat apartere modellen voor de feestdagen. Hieronder een impressie:



   

   



En dat is nog maar een kleine greep uit de nieuwe collectie! Als u deze foto's goed genoeg vind voor de webshop dan hoor ik graag uw mening!

Afgelopen week ben ik ook nog eens met de voorbereidingen van de kerstmarkt hier het dorp bezig geweest. Het wordt voor mij weer de eerste keer na mijn hersentumor drie jaar geleden. Spannend, maar ik heb er zin in! De komende weken weet ik dus waar ik voor bezig ben. 

En dan over op iets anders... vrijdag 23 november a.s. is het Black Friday! Overgewaait uit Amerika waar de mensen de dag na thanksgiving hun kerstcadeaus voor één dag met hele mooie kortingen kunnen aanschaffen en waarbij dit ene artikel het hele verdere jaar, niet meer zo goedkoop verkocht gaat worden. Het wordt steeds meer een begrip in Nederland en meer webshops gaan het dan ook overnemen. Nu ben ik geen grote keten wat voor een leuk prijsje wasmaschines en dergelijke aanbied. Maar Atelier Hobbekol gaat meedoen en maakt het voor u aantrekkelijk om nu alvast een deel van uw kerst of Sinterklaas cadeaus met een leuke korting in te slaan! Op deze ene dag krijgt u met de code: bf2018 maar liefst 20% korting op alles! En om het nog leuker te maken zit 26 november "Syber Monday" er ook achteraan en geldt deze code ook op die dag! Vergeet u niet tijdens het bestellen deze code in te vullen, want achteraf kan het systeem het niet meer verrekenen en het zou sneu zijn als u deze toch wel leuke korting misloopt! Scheelt toch al gauw enkele euro's per ketting of dromenvanger!

M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol!


Reacties

Populaire posts