Nieuwsbrief 24-12-2018

We zijn sinds de laatste nieuwsbrief zo'n anderhalve week verder. Dit komt omdat ik helemaal geen zin had om ook maar iets meer te doen als nodig was. Dit had een reden, want mijn kies is nog niet over! Ik ben er begin november mee naar de tandarts gegaan waarbij de verkeerde kies getrokken is. En nu een wortelkanaalbehandeling op de naast liggende kies verder en met verschillende bezoeken bij de tandarts, weet de goede man het ook niet meer en heeft me doorgestuurd naar de kaakchirurg omdat hij aangezichtspijnen vermoedt. Dat heb ik weer, haha! Maar helaas kan ik daar ook pas 17 januari terecht en dus zit er niets anders op als om de 4 uur pijnstillers blijven slikken en hopen dat de boel niet knalt in mijn mond, want dan kan het ook nog niet eens meer verdoofd worden. Afijn... doorbikkelen maar weer.

Maar nu verder met de laatste armbanden die gemaakt zijn...
De eerste die u ziet is een armband van keramieke kralen met 3d kralen waartussen India-kralen zitten. De armband is afgewerkt met metalen muntjes.


De tweede armband is een paars model. Arcryl kralen, metalen bedels en tussenzetsels, crinkle kralen en een mooie indiakraal, maken hem helemaal af.


De derde is een geregen armband met rode en paarse glasparels waartussen metalen kralen en tussenzetsels zitten. De grote kraal is door mezelf met de hand bewerkt. 


De laatste armband is er eentje van blauwe en groene rocailles met glaskralen en metalen bedels.


De armbanden probeer ik nog de eerste kerstdag te plaatsen, want ze staan nog niet in de webshop.

~
En dan nog even een kijkje in de kerk waar ik met een kraam voor de kerstmarkt stond. Wat was het weer koud en wat bofte ik dat ik binnen mocht staan zeg! Met iedereen die buiten stond had ik enorm medelijden. De kerstmarkt was dan ook eerder als andere jaren afgelopen omdat de mensen een uur eerder als was afgesproken naar hun kachel vluchten....



En dan meld ik nog even dat de hele verdere maand tot en met oudjaar, de aktie van het verlaagde tarief van alle verzendingen met 'brievenbuspakje' doorgaat voor €3,95 per bestelling. Maar ook de aktie van een GRATIS bijpassend paar oorbellen bij uw bestelling gaat door tot diezelfde datum! Dan wens ik u hele fijne kerstdagen en geniet van het eten, de sfeer en het samenzijn met familie of vrienden. Kortom: maak er wat moois van deze dagen!

M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts