Nieuwsbrief 5-12-2018

We zijn alweer aangekomen bij de laatste maand van dit jaar. Wat is het hard gegaan, he?
Heeft u het al gezien? Er staan nieuwe modellen in de webshop en dat gaat de komende tijd nog wel even door. Zo voor de feestdagen is het prettig als je steeds verschillende keuzes hebt in het assortiment. Nu is ook de tijd om te shoppen voor de kerstdagen en uw kado's in huis te halen.


Ik heb daar zo goed als mogelijk is op ingespeeld om het voor u eenvoudig en prettig, maar ook voordelig uw inkopen te kunnen doen. Allereerst heb ik de verzendkosten voor brievenbuspakjes de hele maand december verlaagd naar €3,95! Dat scheelt alvast....
Ik doe daar voor u nog een korting bij van 10% met de code: kerstnieuws
Deze korting is geldig t/m zondagavond 09-12-2018 en deze kunt u tijdens het bestellen invullen. Niet vergeten, want naderhand kan het systeem het niet meer verrekenen!



En dan brei ik er alweer een eind aan want..... hellup, ik moet wéér naar de tandarts! Zijn geen leuke dingen en al helemaal niet als je al zowat 3 weken last hebt van een kies (bibberr...).
Fijne werkweek verder!
M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts