Nieuwsbrief Atelier Hobbekol over SpeldinHooiberg

Ik ben vandaag druk geweest met iets anders als normaal. Vanaf nu is er een rubriek bijgekomen en die heet "SpeldinHooiberg"! Samen met nog drie andere vrouwen maken we al geruime tijd artikelen die op Facebook verkocht worden en waarvan de totale opbrengst naar een goed dierendoel gaat! Op dit moment is het hoofddoel de voergroepen van De Oostvaardersplassen in Flevoland. Deze groepen kopen hooi en brokken in, ontwormen de dieren, borstelen de klitten bij de paarden eruit en behandelen zo ook nog eens met medicatie als er verwondingen zijn! En voor deze dieren die het nu al zo slecht hebben, is de winter nog niet eens begonnen! Aangezien diegene die de webshop normaal beheert de komende weken erg druk met haar werk is, heb ik aangeboden om een pagina in te richten met artikelen die ikzelf van de dagbesteding van mensen met hersenletsel heb gekocht om vervolgens weer te verkopen voor dit goede doel. Zo hoeven deze niet eerst verstuurd te worden, waarop ze vervolgens dan weer door haar gefotografeerd en geplaatst moeten gaan worden. Ik doe het dus deze keer. Wel zo kort door de bocht! Het zijn items die door de mensen met de hand gemaakt zijn en ik kan dit dan ook voor een leuk prijsje te koop aanbieden. Nogmaals... de totale opbrengst is voor een goed dierendoel. In de rubriek staan de linken zodat u op Facebook kunt bijhouden welke andere doelen er voorbij komen. Want dat verschilt nogal eens. Dit keer heb ik een partij van de houtbewerking opgekocht. Allemaal houten items waar (hoe toepasselijk) een hert op staat of moet afbeelden.


En wat dacht u van deze sterren om tegen de wand aan te zetten?


Neust u gerust eens rond op de pagina voor meer....
Deze houten dingen zijn samen met andere modellen ook verkocht afgelopen vrijdag op de kerstmarkt van de dagbesteding en die heeft een megabedrag opgebracht! Alle spullen zijn altijd zeer geliefd en de mensen weten dan ook deze kerstmarkt ieder jaar weer in grote getalen te vinden!

En nu moet ik nog alles bij elkaar zoeken voor de kerstmarkt van zaterdag hier in het dorp! Werkelijk alles moet ik nog doen... spullen bij elkaar zoeken, prijzen, inpakken, op het laatste moment erheen brengen en de kraam opbouwen....Pffft.  Morgenvroeg begin ik daarmee, want ik heb echt de pijp een beetje uit vandaag! 

Denkt u er nog even aan dat de hele maand December de brievenbuspakjes met Track&Trace voor een goedkoper tarief, namelijk voor €3,95 verzonden gaan worden? En dat u bij uw bestelling een bijpassend paar oorbellen GRATIS in uw pakketje erbij vindt? Toch mooi meegenomen zo voor de feestdagen!
Veel plezier met rondneuzen als u de rubriek SpeldinHooiberg wilt bekijken en voor nu ga ik er voor vandaag mee stoppen. Fijne werkweek verder!

M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts