Atelier Hobbekol is weer hersteld van de griep die over Nederland gaat!

Dit keer een verlate nieuwsbrief want ik was ziek. Zoals zoveel Nederlanders, had ik ook de griep te pakken. Ik ben nog wat wiebelig en wee op de maag, maar gisteren was dan eindelijk de dag dat ik weer zonder emmer rond kon lopen. Heerlijk he? Maar zo is er wel weer wat vet van mijn buikje verdwenen zeg ik dan maar. Nu ligt de volgende patient alweer plat, namelijk mijn man, Jan. En de oudste zoon die nog thuis woont gaat ook vast aan de beurt komen. Héééérlijk die winters! (Not)!  
Dit heeft tot gevolg dat ik geen nieuwe foto's van sieraden kan plaatsen, omdat ik doodgewoon de fut niet had om te ontwerpen laat staan items te maken. Maar voordat ik ziek werd hadden we nog twee verjaardagen te vieren. De oudste was eerst jarig en met een dagje rust er tussendoor moest ook de jongste eraan geloven dat hij weer een jaartje ouder was geworden. We hebben dit samen met enkele vrienden gevierd, door uit eten te gaan naar een heerlijk sushi restaurant. Op deze foto wordt de jongste telg gefeliciteerd met een fontein!


De oudste was al eerder weg dus daar heb ik helaas geen foto van. Maar zo kunt u toch even spieken "in de wereld van Hobbekol"! 


En toen was er de sneeuw..... Ens was sprookjesachtig. Tijdens het uitlaten van onze hond Levi heb ik dan ook deze foto gemaakt.


Die vond het trouwens maar raar spul in het begin. Als het mogelijk was geweest had hij boven de grond staan zweven! Haha.


"En dan waren de foto's op"! 
En dan is het nu voor de meeste mensen weer tijd om weekend te gaan vieren. Ik wens iedereen dan ook toffe dagen en geniet nog even van de sneeuw, want die is hoogstwaarschijnlijk na morgen weer weg. Fijn weekend!

M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol.  

Reacties

Populaire posts