Nieuwsbrief met nieuwjaarswens en korting op de verzendkosten!

De eerste nieuwsbrief van het jaar 2019 is weer een feit en ik wil die kans direct benutten om eerst iedereen een gelukkig, vreedzaam, voorspoedig maar vooral gezond jaar toe te wensen! Uiteraard bedank ik ook iedereen voor het afgelopen jaar, waarbij u toch weer het vertrouwen had in Atelier Hobbekol! Ik hoop dat ik hier nog lang mee door mag blijven gaan en uiteraard zult u zoals de afgelopen jaren ook weer op de hoogte worden gehouden van nieuwtjes uit de webshop en profiteren van kortingen en winacties als ook het wel en wee van mezelf.

Het wordt een spannend jaar! Allerlei bezuinigingen waren er aangekondigd en nu is het moment daar dat deze uitgevoerd gaan worden. Ik noem er even een paar op waar ik mee te maken heb, maar u als consument uiteraard ook. De energierekening gaat omhoog. Dit heeft voor mij conseqeunties, omdat ik in het atelier de kachel aan heb en als ik daar in de avond zit er ook lampen moeten branden. Die kosten moeten doorberekend gaan worden in de prijzen! Da's de eerste kassááá! Dan de BTW verhoging van 6% naar 9%. Alle artikelen in de webshop moeten hierdoor eigenlijk verhoogd gaan worden, maar omdat ik hier zo lang als mogelijk mee wil wachten, doe ik dit voorlopig dan ook niet! De tweede kassááádus! Als laatste de verzendkosten. Die zijn zoals gewoonlijk bij PostNL ook wéér verhoogd van €4,25 naar €4,35 voor brievenbuspakje met Track&Trace. Nou heb ik besloten om het tarief BLIJVEND TE VERLAGEN naar €3,95 voor alle bestellingen die met brievenbuspakje tot 2 kilo verzonden kunnen worden! Dit is dus de derde... kassááá! Zo ziet u dus dat u bij bij Atelier Hobbekol voorlopig nog helemaal niets merkt van de bezuinigingen maar gewoon zoals vanouds tegen een betaalbare prijs een sieraad kunt aanschaffen of laten ontwerpen!

En dan ga ik het nieuwe jaar ook nog eens met een leuke aktie in! Wie er t/m zondagavond 6 januari een bestelling plaatst krijgt er GRATIS zo'n leuk klein setje bij om zelf te knutselen! 


Daar hoeft u verder niets voor te doen. Ik doe hem gewoon bij uw bestelling in!
Fijn weekend!
M.v.g. Gerda Beintema va Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts