Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol met autospiegelhangers en mozaïek.

We zijn alweer over de helft van Januari heen en ik heb betrekkelijk weinig zon gezien. Ik heb dit normaal nodig voor de inspiratie. Maar de afgelopen twee dagen 'klettert' er het nodige uit de vingertjes van Atelier Hobbekol! Hahaha. Zoals u weet zit ik op Facebook in SpeldinHooiberg met nog drie dames, die van allerlei artikelen maken om geld bij elkaar te krijgen voor goede dierendoelen. Dit keer heb ik autospiegelhangers ontworpen en gemaakt. Als ze verkocht gaan worden, komen er uiteraard meer. Van ieder model autospiegelhanger wat in de webshop van Atelier Hobbekol verkocht wordt, gaat een euro naar SpeldinHooiberg. Van de modellen die op de site van  SpeldinHooiberg staan, gaat de gehele opbrengst naar de dierendoelen! Hieronder ziet u de modellen die op Facebook staan. 


Al deze modellen (plus 1) staan ook in de webshop www.atelierhobbekol.nl en ze kosten €7,95 per stuk! Zo steunt u met uw aankoop ook nog eens een goed doel!
Verder ben ik weer eens bezig met een werkstuk van mozaïek. Het wordt een wandbordje om aan de muur te hangen. Deze komt als hij klaar is ook op SpeldinHooiberg te staan. Maar daar krijgt u als hij klaar is wel melding van. Wie weet is er iemand die hem wel wil kopen voordat hij op de site gezet wordt. Tenslotte heeft u als vaste nieuwsbrieflezer(es) de eerste optie! Hieronder alvast een afbeelding van "work in progress"... 


Ik vindt hem zelf uberschattig en zou hem het liefste zelf houden. Maar dan wordt mijn huis zo vol met 'dierendingen', he?  
~
U had het vast al gezien dat de SALE is begonnen bij Atelier Hobbekol. Deze gaat uiteraard ook nog even door! Heel veel artikelen zijn afgeprijst en eind Januari gaan ze weer naar de normale prijs terug! Dus als u een item voordeliger wilt aanschaffen, heeft u nog tot eind Januari de tijd!
Fijne werkweek!
M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts