Hallo allemaal!

Wat gaan die weken toch snel voorbij. Met dat steeds mooiere weer lijkt het wel of de dagen steeds sneller gaan. Voor mij een welkome afwisseling na die winter van kunstlicht omdat de zon te laag stond om mooie foto's te maken. Ik heb de afgelopen week dan ook veel gefotografeerd! Allereerst (hoe kan het ook anders) sieraden! Daarna was het de beurt aan de recent gemaakte dromenvangers. Die dag waaide het erg hard en ik heb er dus behoorlijk lang over gedaan om (maar!) vier dromenvangers mooi recht op de foto te krijgen. Ze staan al in de webshop geplaatst en dat voor een wel zeer leuk prijsje voor een handgemaakte dromenvanger! Het was weer leuk om te doen en dat smaakt binnenkort naar meer.....


Dan waren er een boel handgemaakte oorbellen die ik nog niet in de webshop heb geplaatst, maar ik wil toch vast deze twee paar laten zien.


Ook heb ik nog even snel een ketting er "tussendoor" gemaakt. Dit keer van hematiet! Prachtige grote kralen aan een  Jasseron ketting!


En 'last but not least', de metalen armbanden van een zware kwaliteit! Hier was een 'chronisch tekort' aan en ik heb er meteen drie gemaakt zodat deze rubriek weer een beetje is aangevuld. Het is toch wel de hardstlopende kleur!




Dan is het nu alweer tijd voor de kortingscode van deze week en die luidt: nb63 en geeft bij een besteding recht op een korting van 10% en deze is geldig t/m zondagavond 10 maart. Wel even invullen tijdens het bestellen, want achteraf is het niet meer mogelijk om dit te verrekenen.

Fijne werkweek verder!

M.v.g. Gerda Beintema van Atelier Hobbekol.  

Reacties

Populaire posts