Hallo allemaal.

Wat een weertje he? Gistermiddag zat ik even in het zonnetje en dat deed me toch zeer zeg! Echt weer wennen hoor die (meteen zo hete) zon! Je ziet dan ook aan mijn gezicht hoe zeer dat deed! Hahaha...

 

Maar goed... ik klaag niet! (Veels te lekker).

Dan heeft de zon mij ook nog eens beter licht gebracht om te fotograferen! Hieronder enkele modellen bangles die ik al gemaakt had maar door het ontbreken van mooi licht uitgesteld had om 'op de gevoelige plaat vast te leggen'! Ze staan al in de webshop en de prijs is 11,95 per stuk. 





En dan had ik er intussen ook nog dit model erbij gezet van de eerdere modellen, omdat twee anderen al weg waren...


Als laatste heb ik weer lange kettingen gemaakt omdat er erg weinig meer in de webshop stonden. Hieronder twee modellen in de kleuren zwart/zilver en roomwit.


                                         

Het blijkt dat hier toch de meeste vraag naar is en dus komen er binnenkort meer modellen!

Nou, en dan gaat deze dame eens de honden uitlaten en in het zonnetje zitten want morgen is het alweer over met de pret! Fijne werkweek verder!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol. 

 

Reacties

Populaire posts