Het zit er alweer op, die paar dagjes er tussenuit naar m'n zus en zwager in Duitsland. Maar we hebben dan ook genoten van de rust en de prachtige natuur in het duitse Westerwald. (En de wijn ;-) )!
Omdat het de laatste tijd daar ook zo hard en veel had geregend als in Nederland, stonden alle rivieren giga hoog! De eerste rit ging dan ook naar de Moezel en die stond gevaarlijk ver buiten z'n oevers! 


Het was wel een spectaculair gezicht, maar ik kan me zo voorstellen dat de mensen die daar langs wonen hem de eerste weken flink zitten te knijpen!

Toen was er de volgende dag een ritje naar de nabij gelegen Nister. Een vriendelijk kabbelend riviertje door het bos en de omgeving heen wat nu ook door de regen overal buiten z'n oevers getreden was en waarbij overal spontaan watervallen gevormd werden vanuit de ondergrond  van de bomen tegen de bergen die het water niet meer op konden nemen en die uitmonden in kolkende massa's...

      

Maar ook de honden hadden vakantie! Die lagen tussendoor uitgeteld van alle indrukken...


En al duurde het maar een paar dagen... we hebben weer even bij kunnen tanken!

En tussen de bedrijven door ben ik ook al weer begonnen met fotograferen.


De lange modellen blijft vraag naar en dus heb ik ze in verschilene kleuren gemaakt.


Ik ben nog niet zover gekomen dat ze al in de webshop staan maar dat probeer ik morgen klaar te hebben. Hou het dus in de gaten want van ieder model is er maar één uniek exemplaar te koop! En mocht u nou uw oog op een model hebben laten vallen en deze willen bestellen of informatie over een model willen hebben voordat hij in de webshop komt? Neem dan even contact op via de contactpagina of mail naar: info@atelierhobbekol.nl en ik kan hem naar u toesturen voordat hij verkocht is voor u hem kunt bestellen!

M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol 

Reacties

Populaire posts