Nieuwsbrief 11-04-2019 van Atelier Hobbekol

Hallo allemaal,
Een dagje later als u van Atelier Hobbekol gewend bent deze nieuwsbrief omdat het afgelopen week behoorlijk druk was met bestellingen en opdrachten. Dan kwam er ook nog eens bij dat we alles bij elkaar moesten zoeken voor de jaarlijkse 'hobby van iedereen' namelijk de belasting aangifte. (Not)! 
Dan heb ik achter de schermen ook nog eens oorbellen voor de lente/zomer gemaakt waar je helemaal vrolijk van wordt. Uiteraard moesten deze ook in de webshop geplaatst worden en dat heb ik dus allemaal klaar zodat u ze hier allemaal kunt bekijken.  Hieronder een voorproefje...



Vrolijk zijn ze, he? Past helemaal bij het weer wat eraan zit te komen als je de weermannen en vrouwen mag geloven.
Als laatste wil ik toch even apart een kort paar oorbellen aan u laten zien omdat ik ze zo 'uberskattig' vind!


Lief zijn ze, he? Ik moést dit gewoon apart laten zien omdat het effect anders zo wegvalt tussen de andere oorbelletjes. En ze staan ook al in de webshop!

Als laatste heb ik afgelopen week 50 hangertjes verstuurd die als bedankje weggegeven werden. Dit was het resultaat! Erg leuk om te doen en altijd weer een dankbare klant die het niet ziet zitten om deze aantallen zelf te moeten maken. Deze worden meestal besteld als bedankje voor de bruiloftsgasten, maar u kunt ze natuurlijk voor iedere gelegenheid aan uw vrienden, kennissen, gasten of zakenrelaties meegeven. Succes verzekerd voor een klein prijsje!



En dan is het nu nog even doorbikkelen, voordat u na het weekend van de lente die eraan zit te komen, kunt gaan genieten! Neem het er nog even van om rond te neuzen in de webshop, want als het zonnetje er is gaat u natuurlijk liever de tuin in om van de natuur genieten...

Een heel fijn weekend! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts