Nieuwsbrief met zomerse enkelbandjes en meer....

Het lijkt er nu echt van te komen... het voorjaar is er en dan is het ook tijd om eindelijk de zomerkleding- en sieraden uit de kast te halen! Voor mij betekend dit dat ik de sieraden die in de webshop staan en die in de winter gedragen kunnen worden, hééél diep de kast in stop!
*
Nu is het weer de tijd om enkelbandjes te dragen! De oude modellen die vorig jaar gemaakt waren en die u hieronder kunt zien, daarvan zijn er wat andere modellen bijgekomen. Ze staan nog niet allemaal in de webshop, maar ik wil de komende dagen toch wel wat meer gaan plaatsen.

 

Let wel... ze worden nog wel gemaakt en zijn op verzoek naar kleurkeuze door mij te ontwerpen, maar iets verfrissends moet er toch wel zijn en dat zijn o.a. de modellen hieronder met de fimo slippertjes.


Vrolijke boel, he?
Deze laatste zijn direct voor een zomers prijsje in de webshop te koop van €9,95 voor €7,95 per stuk!
*
En dan staan de haarbandjes ook weer online!


Vrolijk gevlochten bandjes in verschillende lengtes en kleuren die d.m.v. een haarelastiek in het haar bevestig kunnen worden.
*
Als laatste is er deze week weer een kortingscode en dit is: nb17  Deze code geeft recht op een korting van maar liefst 10% t/m zondag 21-4-2019. U kunt de code tijdens het bestellen invullen in het daarvoor bestemde vakje.
Dan wens ik iedereen vast mooie dagen en geniet van het mooie weer! 

M.v.g. Gerda Beintema van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts