En weer is er een week voorbij van kil weer en te weinig regen! Bij ons in de tuin is het ook al goed te zien dat er een droge zomer en winter aan vooraf gegaan is omdat de ranonkel (u weet wel, met die gele ronde bloemetjes als een bolletje) vanaf het midden tot aan de top kaal is gebleven terwijl de onderkant wel gewoon is uitgelopen. En de jubelstemming dat we nog nooit zulke lekkere druiven hebben gehad als vorig jaar is overgeslagen in  'jammer... de druif loopt maar mondjesmaat uit'! Terwijl de seringenboom welgeteld dit jaar maar 3 bloemen heeft! Hopelijk laat het mooie weer niet te lang meer op zich wachten zodat de natuur alsnog een inhaalslag kan gaan maken.

Verder heb ik niet zo heel veel nieuwe items gemaakt de afgelopen week, omdat ik het druk had met bestellingen, ik de webshop alweer moet bijwerken (ja ja...dat gaat ook constant door) en dat nog lang niet klaar is. Maar ook omdat ik verkouden ben en me grieperig voel. Dan komt er normaliter niet veel uit je handen. De allerlaatste kettingen daar moeten nog foto's voor in de webshop van gemaakt worden, maar ik heb ze toch even snel voor u buiten gefotografeerd zodat ik ze alvast in deze nieuwsbrief kan laten zien. Met moederdag voor de deur kun je nog net iets nieuws scoren voor moeder (of jezelf)!

Als eerste twee voornamelijk blauwe varianten. Het linkermodel is een ketting van glaskralen in de vorm van bloemen en een grote vilten bloem als ornament. Deze ketting is in de nek afgewerkt met eveneens glaskraaltjes van ongeveer 5 mm. Ik heb hem geprobeerd, maar hij staat werkelijk prachtig om je hals!


Het rechter model ketting is met dezelfde glaskraaltjes als 'haar buurvrouw' afgewerkt in de nek. Daaronder zitten bonekralen, metallook kralen en tussenkralen. Verder zitten er nog crinkle glaskralen en een groot zelfgemaakt ornament aan van wire draad die afgewerkt is met een ingekleurde schelphanger.

De volgende ketting is een exclusief keramiek exemplaar. In de ringen zitten facet geslepen glaskralen verwerkt en tussen deze ringen zitten facet geslepen glasrondellen. In de nek is hij afgewerkt met kleine ronde glaskraaltjes. Als blikvanger is er een grote Indische chamballakraal tussen verwerkt!


Dan had ik toch nog de afgelopen week inspiratie voor een dromenvanger. Het is een rainbow dreamcather geworden waar je helemaal vrolijk van wordt!


Laat die zomer dan ook maar komen!!!!! 
En wilt u nog wel een kortingscode? Voor diegenen die dit wel willen  luidt de code deze week: moederdag en geeft recht op 10% korting op alles (uitgezonderd afgeprijsde artikelen). Deze korting is geldig t/m zondagavond 12 mei. Niet vergeten de kortingscode tijdens het bestellen in te vullen omdat dit naderhand niet meer kan!

GRATIS moederdag hangertje erbij! 
Als u iets koopt wat voor een moeder bestemd is, dan kunt u dit aangeven tijdens het bestellen. Dan doe ik daar extra (bovenop het gebruikelijke kleinigheidje) een leuk mobielhangertje bij wat moeders ook leuk aan haar tasje kan hangen! Leuk gratis extraatje toch?

Fijne Moederdag! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts