Nieuwsbrief Atelier Hobbekol met column

Op het moment dat ik deze nieuwsbrief zit te schrijven regent het af en toe, maar komt het zonnetje toch iedere keer eventjes tussen de wolken tevoorschijn. Op dat moment besef ik dat we ondanks het mooie weer wat we al hebben gehad en waar we direct aan gewend waren, het nu niet meer zolang kan gaan duren voordat we helemaal de lente in gaan!
Ik had in ieder geval afgelopen week de zon in m'n hoofd zodat er weer zonnige sieraden uit m'n handen kwamen. Dat is hieronder te zien op de foto. Een armband in groen/turquoise en paars wat alleen maar uit natuurlijke materialen bestaat! En let ook eens op de adelaar/eagle die ook weer terugkomt in de bijpassende ketting. Ze zijn beiden apart te koop in de webshop, maar u kunt ze natuurlijk ook gewoon als set bestellen als u dit liever wilt. Bij zowel de armband als de ketting staat er tijdens het bestellen de andere variant onderaan het winkelmandje en kunt u deze heel gemakkelijk mee bestellen, mits u dit natuurlijk wilt!


Dan heb ik nogmaals in de groen/turquoise serie een armband gemaakt die aansluit op de vorige armband met dezelfde hartkralen, maar die direct verkocht was. Eveneens een geregen armband met howliet en bruin agaat kralen afgewerkt met glaskralen en groen/turquoise en goudkleurige tussenzetsels in dezelfde kleur!


 En last but not least de enkelbandjes! Ik heb dit keer een paar dezelfde gemaakt, met dit verschil dat de olifantjes in 4 verschillende kleurschakeringen te verkrijgen zijn. Ik vindt ze zelf zo leuk dat er eentje bij 'dit persoontje' blijft! 


En dan dit...
Ik schrijf graag! Waar iedere webwinkel eigenaar(es) iedere week tegenop ziet om een nieuwsbrief in elkaar te zetten, is voor mij altijd weer een feestje. Er is altijd wel iets te bedenken om over te schrijven. Zo kwam ik op LinkedIn een groep tegen, voor vrouwen met een eigen business. Ik vond het wel leuk om daar een kleine column aan te wijden met de situatie zoals ik dat ervaar met mijn business. Wie het lezen wil kan hieronder de printscreen lezen of naar LinkedIn of Blogger gaan en kan eens kijken in mijn gedachten wereld. En wie dit niet wil lezen? Gewoon naar beneden door scrollen waar de kortingscode van deze week staat!

.............................................................................................................................................................................
  .................................................................................................................................................

Daar is ie dus... de kortingscode. Deze is dit keer nb35 en geeft t/m zondag 5-5-2019 een korting van 10% op alles (uitgezonderd actie artikelen). 
En dan wens ik iedereen een fijn weekend toe met als het even kan toch nog een beetje mooi weer! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.


 

Reacties

Populaire posts