Nieuwsbrief Atelier Hobbekol met songfestivalnieuws en.....

Vanaf deze week is het gastenboek weer in gebruik!! Ik had van de webmaster maanden terug een melding gekregen dat dit een ouderwetse vorm van beoordelingen geven was en ze ermee zouden gaan stoppen. Wat baalde ik hiervan! Hierop stonden al behoorlijk wat reviews en nu moest ik helemaal opnieuw beginnen met een andere partij, namelijk webwinkelkeur. Omdat deze de oude berichten van de huidige webmaster niet over kon zetten stond de teller van de beoordelingen weer op nul. Maar sinds gisteren is hij weer te gebruiken mede omdat er wat langs elkaar gegaan was bij de webmaster die 'ergens onderweg' besloten hadden om dit toch maar aan te houden en ze voor het gemak mij maar even niet hiervan op de hoogte hadden gesteld. Afijn, u kunt vanaf nu dus weer zoals vanouds rechts onderaan in de webshop uw berichten plaatsen in het gastenboek. Maar geeft u er de voorkeur aan om dit via webwinkelkeur te doen dan is dit uiteraard ook goed! 


En dan heb ik ook weer voor het goede dierendoel (namelijk SpeldinHooiberg) een mozaiëkwerk af waarvan de gehele opbrengst naar dieren gaat. Het is deze keer een Konikpaard geworden! Nu zijn er van alle drie de soorten grote grazers die in de Oostvaardersplassen lopen eentje als mozaiëkwerk te koop en voor een wel heel speciale prijs! Voor slechts 20 euro per stuk (excl. verzending) zijn deze te koop. Een uniek werk waarvan van ieder model maar één gemaakt is! Als u nu eens zelf een afbeelding in mozaïek wilt vastleggen voor de toekomst dan kunt u natuurlijk contact met www.atelierhobbekol.nl opnemen!


Hieronder ziet u ze alledrie! Respectievelijk: konikpaard, hertje en heckrund.


Dit is toch zo leuk om te doen en het is één van mijn grote passies!

Dan ben ik ook weer bezig geweest met dromenvangers. Ik had wol ingeslagen met allemaal regenboogkleuren en werd daar zo vrolijk van dat ik er direct maar twee gemaakt heb. De eerste links hangt op het atelier en de rechtse heb ik buiten gefotografeerd. Dit om u het verschil in kleur te laten zien. Door het gebruik van de kwastjes zijn de fellere kleuren wat naar de achtergrond gedrukt en is het meer een pastelkleurige dromenvanger geworden.


De tweede is een kleiner model. Maat S. Hierbij is dezelfde wol gebruikt maar mede door andere materialen erbij te gebruiken komen de regenboogtinten veel feller naar voren! Hij is kleiner als zijn 'grote broertje' maar valt door de fellere  kleuren veel meer op!


En dan het songfestival!
Wat was de kwaliteit van dinsdag om te huilen, he? Maar in de tweede halve finale waaraan Duncan voor Nederland uitkwam was het een stuk beter en Nederland is uiteindelijk door naar de finale en deze is veelbelovend...! Maar zoals eerder in de geschiedenis van het Songfestival weet je het maar nooit en kan het altijd weer heel anders uitpakken als wat de bookmakers zeggen! Voor diegenen die Duncan niet kennen hieronder een afbeelding met een link van een klein stukje van de inzending van Nederland. U hoeft alleen maar op de afbeelding te klikken en dan gaat het filmpje starten (reclame even overslaan)! Ik wens hem in ieder geval veel succes toe en hopelijk blijft hij zo genieten als dat hij nu doet!


Iedereen heel veel plezier a.s. zaterdag bij de grote finale van het Songfestival!
M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol.  

Reacties

Populaire posts