Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol 22-05-2019

'Laat de workshops maar weer beginnen' dacht ik de afgelopen dagen. Ik kon al een hele poos niets meer kwijt in het atelier van Atelier Hobbekol. Daarom is er afgelopen week een kast geplaatst. Wat een ruimte, héérlijk! En nu kunnen de mensen weer ruim zitten in plaats dat ik iedere keer weer moet passen en meten om iedereen een goed plekje te kunnen geven zonder dat er ergens tegenaan gestoten wordt. Alles heeft nu weer een gesorteerd en vast plekje. Duss... 'laat de workshops maar weer beginnen'!
Hierdoor heb ik de afgelopen week niets nieuws gemaakt als alleen maar oorbellenTrendy modellen die snel in elkaar gezet zijn en waardoor de prijs dus ook leuk blijft! Ze gaan in de webshop €3,95 p.p. kosten.



En terwijl ik deze aan het fotograferen was zag onze Levi zijn kans schoon en rende met een formulier in zijn bek langs wat hij van de eettafel gepikt had. En u kent het wel bij een jonge hond, he? Zodra ik in de buurt kwam rende hij iedere keer met zijn buit weg, totdat hij het helemaal had weggeslikt! De onschuld druipt er vanaf!


Who me?  ðŸ˜„ 

En ja hoor, de ibiza/boho style sieraden kunnen weer uit de kast. De eerste aankondiging van een Ibiza markt in Zwolle heb ik alweer binnen en dan kun je deze modellen kopen en uiteraard dragen. Ze staan ook in de webshop!



En het aftellen van de laatste schoolweken is voor heel veel kinderen weer begonnen! Daarom verkoop ik ook 'juffen'-bedankjes'! Leuke gekleurde zakjes met een nog leuker cadeautje er in! Het is een hanger wat juf aan haar sleutelbos/tasje/mobiel etc. kan hangen en wat geen andere juf heeft en dus een origineel cadeautje is. Ieder jaar weer een succes! Geeft u tijdens het bestellen even door welke kleur zakje uw kind wil en dan zorg ik dat er een leuke verrassing hanger als afscheids cadeautje voor de juf in zit.



En als laatste nog even een aanvulling op de nieuwsbrief van vorige week over het songfestivalNederland is door!!! En dat dankzij Duncan 'die het toch maar even geflikt heeft'! Ik vindt het een megaprestatie en ik gun hem toch zo deze zege en wat nog belangrijker is een mooie carriëre hierna! Go Duncan!

Fijn weekend! M.v.g. Gerda van Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts