Nieuwsbrief met #hippienieuws en meer...

Deze week een niet zo uitgebreide nieuwsbrief want ik ben met de voorbereidingen van het hippiefeest van a.s. zaterdag bezig en daarom heb ik de afgelopen week niets nieuws gemaakt om te kunnen laten zien. Hieronder een foto van mijn knappe nichtje en lieve zwagertje waarvan de laatste de organisator van dit jaarlijks terugkerend feest is! We vertrekken naar het zuiden en het zijn daar warme en hartelijke mensen. Ik heb er echt zin in! 



Het is heel veel uitzoekwerk wat ik mee neem en wat ik thuis laat, alles moet nagecheckt worden of de prijsjes er niet afgevallen zijn, soort bij soort gerangschikt en uiteraard zo voordelig mogelijk ingepakt worden zodat het de minste ruimte in neemt en ook nog eens dat het onderweg niet kan beschadigen. Dan moeten alle attributen ook nog eens mee zoals de rekken voor de oorbellenarmbandenkettingen etc. tafels voor de kraam, de partytent, kleedjes, haken, etc. En dat allemaal in een atelier wat op zolder is........... u voelt hem vast al aankomen, ja het was inderdaad heet! Gisteren ruim 35 graden omdat ik de air cooler niet had aangezet (domme ik)! Dan maar rustig aan doen en zitten... maar met een kapot filter (in m'n hoofd) is dat wel 'heulllll' moeilijk! Hahahaha. Ik ben stiekem tussendoor nog even met iets van blauw bezig geweest maar moest het stoppen omdat ik geen kraal meer vast kon houden van het zweet....

Hieronder heb ik toch nog een paar kettingen geplaatst die ik vorige week gemaakt had. Het zijn lange Ibiza style kettingen die wel heel zomers zijn!


Ze staan op ééntje na nog niet in de webshop omdat ik doodgewoon de tijd er niet voor had en dus gaan ze mee naar het hippiefeest en wat er over is plaats ik volgende week. 

Dan was er nog een tweede reden dat ik het druk had. We hebben namelijk een caravan gekocht! Veel heen en weer gerij en geregel, maar uiteraard ook het nodige nacheck- en schoonmaakwerk! We zijn er heel blij mee omdat we een aparte slaapruimte erin hebben en er ook nog een toilet met wasgelegenheid in zit.


We nemen hem zaterdag voor de eerst keer mee naar het hippiefeest zodat we op "camping wijnstock" kunnen overnachten! Hoe gaaf is dit!!
Dan als laatste een mededeling over de tweede kwartaal verloting. De winnaar wordt in de volgende nieuwsbrief van volgende week woensdag bekendgemaakt. De prijs is dit keer een enkelbandje met zo'n vrolijk slippertje eraan en de winnaar kan een kleur naar keuze doorgeven!
En dan nu verder met de voorbereidingen en daarna op naar... de hippiesss! Fijne week!

✌️ 
M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol  

Reacties

Populaire posts