Nieuwsbrief met oorbellen korting en meer...

Ik heb een drukke week achter de rug waarin ik weer nieuwe oorbellen en mobielhangertjes/wenshangertjes gemaakt heb. Maar waar ik ook nog eens verschillende cadeautjes voor mensen heb gemaakt, die deze binnenkort gaan ontvangen. Je hebt geluk als je iemand in de familie of kennissenkring hebt die een webshop heeft met sieraden en meer.... ;-) hahaha.

Het eerste cadeautje wat ik op Instagram had gezet was dit kleine mobielhangertje en wat een leuke reacties kwamen daarop! Zowel op de tijdlijn als via pb's. Ik heb intussen al veel meer modellen gemaakt, maar die staan nog niet in de webshop. Dat werd een beetje teveel van de goede voor 1 persoon om te doen, naast ook nog eens de webshop te moeten runnen.

  


De oorbellen zijn behoorlijk aangevuld zoals de onderstaande modellen met glascubes. Ze zijn in allerlei verschillende kleuren te koop voor de zomerse prijs van €7,95 per paar! Zit de kleur van uw keuze er niet bij? Even een mailtje naar: info@atelierhobbekol.nl of via de contactpagina en ik maak ze in de kleur die u wilt.

   


De wat meer gekleurde oorbellen zijn voor de mensen die meer voor de hippie-look of Ibiza style vallen...


Vrolijk gekleurde modellen die allemaal aan een ornamentje hangen wat bewerkt is!

En dan als laatste een kort en vrolijk model die bij de 'gemixte kleuren kettingen' staat. 


Vrolijke acryl kraaltjes die aan een metalen hanger (ornament) zijn bevestigd en tussen de lange grote zilverfoil glaskralen verwerkt zitten. Eind van de maand is er weer het jaarlijkse hippiefeest in Zeeland waar we altijd met een kraam staan en als hij dan nog niet verkocht is.... 'is hij denk ik van mij'!
 


Fijne week verder en een heel mooi weekend gewenst!

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol! 

Reacties

Populaire posts