Sieraden Atelier Hobbekol verwelkomt alle nieuwe nieuwsbrief lezers!

Er zijn afgelopen week weer nieuwe aanmeldingen voor de nieuwsbrief binnengerold. Hartelijk welkom alle lieve mensen die eens wat nieuwsbrieven van Atelier Hobbekol willen lezen. Ik schrijf in tegenstelling tot andere webshops wat meer persoonlijke nieuwsbrieven. Een beetje een blog eigenlijk. Over wat ik de afgelopen week heb beleefd (of niet) en ik laat de nieuwste artikelen die er door mij gemaakt zijn zien, die je meestal met een kortingscode wat goedkoper aan kunt schaffen. Het voordeel van een nieuwsbrief is dat je op tijd bericht krijgt van alle nieuwe items en zodoende zelfs via de mail iets kunt bestellen. Dit, als je bang bent voor een artikel wat snel uitverkocht is. Want per slot van rekening maak ik van ieder model maar één uniek exemplaar! Is een artikel echter verkocht voor je het kon bestellen? Geen nood... even een mail naar info@atelierhobbekol.nl en ik kijk of ik iets dergelijks heb of kan maken. Helemaal hetzelfde wordt het natuurlijk nooit vanwege de unieke ideeën die via mijn hoofd langs mijn vingers naar buiten rollen. Maar met wat veranderingen hier en daar is het toch vaak mogelijk om iets te creëren wat erop lijkt!

Afgelopen week ben ik met lange ibiza style kettingen bezig geweest. Niet die zoals je nu veel ziet (en ook in de webshop staan) met rocailles en een veertje onderaan, maar 'a la Hobbekol'! 


Wat was dat weer verslavend om te doen zeg! Hieronder een paar modellen uitgelicht!


Er komen vooral veel reacties op Instagram voor deze modellen voorbij en vooral de gele doet het goed! Deze modellen vallen net iets onder de buste en kunnen vanwege de lengte over het hoofd worden getrokken, zodat je niet met een slotje hoeft te worstelen. Alle nieuwe modellen staan al in de webshop, dus er kan geshopt worden dames! Haha. (Mannen mogen natúúrlijk ook)!

Dan wilde ik ook weer eens een ander model maken als de langere die 'in' zijn... en het is deze onderstaande ketting geworden!


Een kort model met allemaal grote kralen waarvan de oranje exemplaren met rood/oranje bloemetjes bewerkt zijn op een gele achtergrond en de groene zo met goudkleur bewerkt zijn, dat het een marmer effect heeft. Ook deze krijgt heel veel likes op Instagram...

En dan nu over op de actie van deze week. Dit keer geen kortingscode, maar een klein cadeautje bij je bestelling! Een leuk hangertje voor je mobiel met een leuk bedeltje of kraal eraan. En dat extra bij het kleine bijpassende cadeautje wat er normaal bij de bestelling in zit! Geef tijdens het bestellen de kleurkeuze door en eventueel ook de voorkeur voor en welk bedeltje of kraal. Dan kijk ik of ik die in mijn collectie heb zitten en maak er wat moois van! Deze actie duurt vanaf nu t/m zondag 9 juni!

Dan wens ik iedereen verder een fijne werkweek en hopelijk kan iedereen het a.s. weekend gaan genieten van het weer wat hopelijk net zo mooi is als vandaag! 

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts