Zomerse nieuwsbrief met Ibiza style nieuws en meer....

Het gaat de goede kant op met de zomer! Afgelopen week hebben we een paar heerlijke dagen gehad en het belooft voor volgende week nog mooier te worden. Ze hebben het zelfs al over een hittegolf! Ik zeg.... 'laat maar komen die zon'!

Afgelopen zondag zijn we naar de Ibiza markt in Zwolle geweest om inspiratie op te doen en het was ook dit jaar weer heel leuk om daar rond te lopen en de sfeer op te snuiven. Ik heb heel veel inspiratie opgedaan en er waren ook verschillende kraampjes met heel aparte hapjes en drankjes. Echt een aanrader zo'n markt! M'n portemonnee was ook behoorlijk snel leeg, dus was het maar goed dat het op een gegeven moment begon te regenen en we weg moesten! Hahaha. Maar wat natuurlijk wel sneu was voor diegenen die er met hun kraam stonden.

 Uiteraard moest er zodra we thuis waren meteen een dromenvanger gemaakt worden in de stijl van deze markt, namelijk die met een vredesteken! De volgende dagen staan in het teken van er nog een paar meer maken, want over ruim een week is er weer de jaarlijkse hippiemarkt in Zeeland waar we ieder jaar met een kraam staan. En daar zijn deze dromenvangers uitermate geschikt voor!



Verder waren er plenty kettingen in Ibiza style. Hieronder een voorbeeld waar ik mijn eigen draai aan heb gegeven. Een suede veterketting met allemaal vrolijke bedels en kwastjes eraan. En zo leuk om te doen ook... je wordt er vanzelf helemaal vrolijk van!



Dan zag je er ook veel ringen van allerlei natuurlijke materialen. Reden voor mij om ook hiermee aan de slag te gaan en op mijn eigen manier ringen te ontwerpen die iets verstelbaar zijn. Dat moest een must worden en dat is dus gelukt!


Al zeg ik het zelf... ik ben heel erg tevreden met het eindresultaat!

En dan heb ik er in dezelfde stijl en techniek ook nog een armbandje bij gemaakt!


Voor zowel de ringen als het armbandje geldt dat ze iets verstelbaar zijn in de breedte, maar ook als je een ietsje minder brede pols hebt dit aan kan trekken naar je eigen maat!


En als laatste zeg ik.... geniet allemaal van de mooie dagen die gaan komen en als het even kan ga eens naar zo'n Ibiza of hippiemarkt! Er is voor ieder wel wat wils en je hebt bovendien een leuke dag die 'anders dan anders is'!

Reacties

Populaire posts