Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol 10-07-2019

Afgelopen week stond in het teken van alles uitpakken wat we mee hadden genomen naar het hippiefeest en de zoektocht naar een camping aan de kust die nog vrij is en die ook nog niet eens de hoofdprijs vraagt! Je schrikt je dood zoals sommigen het uitmelken en alleen al voor de honden een vermogen per nacht vragen. Dan moet je weten dat we van de twee honden er een yorkie bij hebben zitten van 'formaat rat' die ook volledig gerekend wordt! Afijn... ik verveel me voorlopig niet met zoeken.


 Ook hadden we afgelopen weekend wéér een 'feessie' in Brabant! Wat zijn de mensen daar toch vreselijk vriendelijk en warm! Echt een aanrader om eens die kant op te gaan!
*
Afgelopen week kreeg ik verschillende vragen en opmerkingen of ik de horloges ook zelf had gemaakt. Volmondig ja! Het horlogekastje koop ik in en daarna is het een kwestie van een zo apart mogelijk model horloge maken! Hééél leuk om te doen en je hebt iets unieks! En ik doe er ook nog eens bij ieder verkocht horloge een gratis batterijtje bij. Tegenwoordig durven ze bij de juwelier al 10 euro hiervoor te vragen. Ik vind dat deze woekerprijzen niet kunnen en doe het gewoon als extra service erbij! 


Verder werd er ook een paar keer de vraag gesteld of ik ook speenkoorden verkocht. Natuurlijk heb ik die en deze zijn uiteraard ook door mezelf met de hand gemaakt!


Ze zijn er in verschillende modellen voor jongens en voor meisjes.
Dan zit er alweer een workshop aan te komen waar ik veel zin in heb! Dit keer gaan de dames een hippie ketting maken. Het is niet zulk warm weer en dan is het goed vertoeven in het atelier. Deze zit op de bovenste verdieping van ons huis en als het warm is moet ik echt bij koelen met een airco! Ik hoop dat ze hun zelfgemaakte ketting veel zullen kunnen dragen deze zomer! 

Fijne week namens, Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts