Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met vakantiekorting van 15%!

Misschien overbodig om te zeggen.... maar wat is het heet, he? De vogels vallen letterlijk dood van het dak van de hitte. Ik zag op internet al berichten langs komen dat mensen vogels dood uit de lucht op daken hadden zien vallen. Da's dan weer de andere trieste kant van het 'mooi weer verhaal'. Want mooi is het. We wilden graag zomer? Nou, we hebben zomer en hoe!
Je zult het al wel op social media voorbij hebben zien komen dat ook bij Atelier Hobbekol 'het hitteplan in werking is getreden'. Ik geef t/m  a.s. zondag een korting van 10% op alles. Dit voor de binnenzitters onder ons die uit verveling achter de p.c. of de smartphone kruipen.

Het enige wat je moet doen om deze korting te krijgen is de code: hitte intoetsen tijdens het bestellen en dan berekend het systeem automatisch de korting.

En dan alle Ibiza style kettingen die ik drie weken geleden gemaakt had.


Ik had er al een paar laten zien in de vorige nieuwsbrief maar ze staan nog steeds niet in de webshop vanwege tijdsgebrek. Maar morgen ga ik hiermee aan de slag, zodat je ze vanaf dan kunt bestellen. Ze worden geplaatst voor de leuke prijs van €6,95 per stuk.

En dan als laatste een vakantie mededeling. 
Wij gaan er even een paar daagjes tussenuit naarrr... de zee. Even lekker uitwaaien wil ik zeggen, maar dat is eerder even 'lekker afkoelen'! De hondjes gaan mee en het thuisfront wil weer net als vorig jaar op het huis passen. Ik zeg, prettig geregeld! Daarom kun je met vragen altijd via de contactpagina of info@atelierhobbekol.nl contact met dit 'thuisfront' opnemen en ze zullen dan proberen alle vragen te beantwoorden. Er worden in deze periode GEEN bestellingen verzonden. Je kunt wel gewoon bestellen maar die worden pas verzonden als ik weer terug ben. Omdat het nu wat langer duurt als gewoonlijk voordat je je bestelling in huis hebt, geef ik je de code: vakantiekorting2019 en die is goed voor nog eens 15% korting op alles zolang als onze vakantie duurt! Dit om het wachten op je bestelling wat te verzachten. Uiteraard ontvang je deze periode geen nieuwsbrief maar is de kortingscode geldig tot we terug zijn.
Dan wens ik iedereen van de nieuwsbrieflezers die nog weggaat een fijne vakantie toe en tot over een klein poosje!

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts