Nieuwsbrief www.atelierhobbekol.nl

Afgelopen zaterdag was het hippiefeest waar ik het in de vorige nieuwsbrief over had en wat was het ook dit jaar weer geslaagd! Allemaal blije mensen en wat was het warm zeg! Gelukkig was er een zwembad en kon er de nodige verkoeling worden gezocht. Ik stond met mijn kraam pal naast het zwembad en kon alleen maar jaloers kijken naar de zwemmende mensen die verkoeling zochten terwijl ik stond te puffen om de kraam op te zetten! Haha. Als u op de afbeelding klikt start er als het goed is een filmpje van de voorbereidingen.



Ik had de hele middag nodig om de kraam op te zetten vanwege de hitte... Maar toen hij eenmaal stond kon ik er tot in de late avond van genieten! 



De hippiekuil was er dit jaar ook weer...

 

Zo kon er gezellig gerelaxt worden tussen het dansen door.

Dit jaar was er was er voor de tweede maal het slagwerk, wat een spektakel!

 

Ook hier kunt u weer op de afbeelding klikken en komt er een filmpje tevoorschijn.

En als laatste was er weer Getback2 sixties musicde band die ieder jaar komt optreden omdat ze het zelf ook zo leuk vinden!


En ook hier geldt weer... op de afbeelding klikken dan komt het filmpje tevoorschijn.

Dat was alweer het hippiefeest en nu naar de 2e kwartaal verloting van dit jaar van het enkelbandje door Atelier Hobbekol!


Die is dit keer gewonnen door mevr. Joke van W.
Joke, gefeliciteerd! Ik neem contact met je op welke kleur je graag toegestuurd wilt hebben.
~
En dan als laatste maar weer eens een kortingscode. Deze is dit keer: nb37 en is goed voor 10% korting op je aankopen t/m zondag 07-07-2019!
Vergeet niet dit tijdens het bestellen in te vullen want naderhand kan dit niet meer verrekend worden!

Fijne werkweek namens
 Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.
 

Reacties

Populaire posts