Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol van 28-08-2019

Wat zijn we weer verwend met de zomer, he? Ik vindt dit heerlijk, maar het nadeel is dat ik haast niet op het atelier kon wezen zo warm als het daar was, het was toch wel extreem... Maar toch heb ik afgelopen week weer eens een poging gewaagd puur omdat ik me niet in kon houden. Haha. Het is een grote roze dromenvanger/dreamcatcher geworden. (En ik heb het overleeft)! ;-)


En dit is hem uiteindelijk geworden. Prachtige roze tinten in allerlei schakeringen. Ik ben er zelf heel tevreden mee en dus staat hij al in de webshop!

De afgelopen weken druppelden de nieuwe materialen weer binnen. Ik heb me een poos georiënteerd op wat nu de trends werden en daar bestellingen op gedaan. Nu maar afwachten of de trends echt zo uitkomen als ze zeggen. Dat is ieder jaar weer afwachten.
Ik heb nu o.a. mooie hangers binnen gekregen. Prachtig dieprode cabochons met strass steentjes op een goudkleurige metalen hanger. Ze zijn te gebruiken bij het maken van kettingen, armbanden en oorbellen.


Ik moet nog wat dingen maken die ik mensen had beloofd maar daarna......! 

En dan het mooiste wat ik tot nu toe binnen heb gekregen. Echt mijn favoriet dit najaar en aankomend winter!


Keramieke kralen en strengen met glasparels. Vooral de keramieke kralen zijn mijn favoriet omdat ik echt van natuursteen houdt! Ik zou haast zeggen.. 'ik kan niet wachten op slechter weer zodat ik kan freubelen'.
De natuursteen kralen zijn ook weer aangevuld. Dus kan het feest voor mij beginnen en het volgende feestje is als het resultaat voor de klanten in de webshop staat! Haha.

Dan is het nu alweer tijd voor de kortingscode van deze week... Die is dit keer: nb288 en geeft recht op 10% korting op alles (uitgezonderd afgeprijsde artikelen). Deze korting  is geldig t/m zondag 1 september en kun je zo vaak gebruiken als je wilt. En er is ook nog eens een extra verrassing voor zondag 1 september! Het is dan onze trouwdag en daarom krijgt iedere klant die een bestelling plaatst een extra mobielhangertje met een hartje eraan in zijn of haar pakketje, bovenop het bijpassende cadeautje wat je altijd krijgt bij je bestelling!
Hele fijne werkweek verder en tot de volgende nieuwsbrief.


Reacties

Populaire posts