Nieuwsbrief met kwartaal verloting van Sieraden Atelier Hobbekol!

Het workshop seizoen is alweer begonnen en daar moet ik me dus nu op concentreren en als het even kan, bekend maken. Afgelopen week kreeg ik dan ook een telefoontje van de uitgeverij of ik weer wilde adverteren, nou...graag dus! Het is veel werk om een beetje duidelijke advertentie in de maten die ze willen hebben te maken en dan ook nog in een bestand waar ik geen kaas van heb gegeten omdat ik die nooit gebruik. Afijn... na een middag en avond had ik hem voor elkaar en werd hij uiteindelijk toch geaccepteerd. Hieronder het resultaat en je zult begrijpen dat bij het zien van de drukte op deze pagina het van belang is om een zo duidelijk maar rustig mogelijk beeld te schetsen en wat toch ook in één oogopslag informatief is. Gelukkig wordt hij uitgegeven als blad en op internet. Dus hopelijk valt hij in het blad aanstaande week wat groter uit.

 
(Misschien toch maar eens in de toekomst overgaan op een groter formaat)? 

Dan heb ik ook de foto's binnen van het mozaiëkwerk van het houtenvloerenbedrijf waar ik het visitekaartje in het groot voor heb gemaakt. Ik had al wel foto's van het werk zelf, maar nog niet zoals hij in de zaak stond. Tadaaa... hier staat hij dan! (ben best wel een beetje trots hoor)! ;-)

Hij staat vanaf nu in de rubrieken 'mozaiëk' en 'foto's van de kraam op locatie's. Deze laatste is te vinden helemaal onderin de webshop en daar kun je ook weer wat nieuwe foto's vinden zoals deze... 

 

En dan nu het moment waar waarschijnlijk weer iedereen op gewacht heeft, namelijk de kwartaalverloting van het GRATIS presentje. Het cadeautje wat dit keer verloot wordt is deze bangle armband en het is het rechtse model die met het vogeltje geworden.


Dit keer is de geluksvogel Olga v.d.B.
Olga van harte gefeliciteerd met je prijs en hopelijk heb je er veel plezier van. Ik zorg dat hij snel naar je toekomt en voor wie er dit keer niet bij de winnaars zit niet getreurd, want het volgende kwartaal maak je weer kans om de verloting te winnen.

Als laatste een kortingscode van 10% voor de dromenvangers (Ook de allernieuwste!!) die alle vaste nieuwsbrieflezers toegestuurd hebben gekregen. Je kunt van deze korting gebruik maken t/m zondagavond 29 september 2019.

Voor nu een fijne voortzetting van de week.

Met vriendelijke groet, 

Reacties

Populaire posts