Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol 04-09-2019

Weet je het nog, de keramieke kralen waar ik het vorige week over had? Dit waren ze...


En hieronder zijn enkele resultaten waarin de kralen zijn verwerkt te zien.
Allereerst een armband met allemaal verschillende materialen erin verwerkt. De keramieke kralen springen er mooi uit en ikzelf vindt het slotje de blikvanger. 


Ik heb er ook nog een paar bijpassende oorbellen bij gemaakt...


En zo is het een compleet setje geworden die uiteraard ook apart in de webshop besteld kan worden.
De volgende is weer heel anders, de zogenaamde boho chique armband.

  

Deze is wat minder druk voor diegenen die van de wat rustiger sieraden houden en dit keer zijn er meerdere blikvangers. Natuurlijk de keramieke kralen, maar de grote metalen uil en de metallook chamballa kraal maken het weer wat aparter. En ook hierbij heb ik een paar bijpassende oorbellen gemaakt.

Dan zijn er verschillende nieuwsbrief lezeressen waarvan ik weet dat die van rood houden. Ook hiervoor heb ik een complete set gemaakt van twee kettingen die zowel samen, als apart van elkaar gedragen kunnen worden. De set bestaat uit een lange en een korte ketting en hierbij zijn ook weer bijpassende oorbellen bij gemaakt.



Als laatste nog even een afbeelding van een paar oorbellen die bij iedere stijl passen. Je kunt ze boven een chique setje dragen, maar ik vindt ze ook mooi op een spijkerbroek.


Creolen zie je op dit moment heel veel in het modebeeld en ik denk dat het dit najaar en aankomend winter nog wel meer gezien gaat worden. 
Alle sieraden staan al in de webshop en dus kunnen daar uitgebreid bekeken worden. Wil je iets in een andere kleur bestellen? Dan kun je dit via de contactpagina doen of even mailen naar: info@atelierhobbekol.nl en ik zorg dat er een paar unieke modellen gemaakt worden waar je uit kunt kiezen!

Nou, dat was het weer voor deze week. Dit keer geen kortingscode, maar bij iedere bestelling doe ik er bijpassende oorbellen bij die speciaal in de kleur van de bestelling gemaakt worden. Dit komt bovendien nog eens bovenop het kleinigheidje wat je altijd al krijgt! 'Neus ze'!


M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts