Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol 18-09-2019

We hebben de tweede vakantie alweer achter de rug en hebben direct weer 'Hollands weer' te pakken. Er zijn alweer nieuwe items gemaakt die gefotografeerd moeten worden, maar omdat ik dit altijd buiten in de natuur doe kan dit dus nu even niet vanwege de regen. Vandaar dat de afbeeldingen summier zijn, maar hopelijk krijg je toch een beetje een indruk van wat er binnenkort in de webshop geplaatst gaat worden.

Als eerste zijn er nieuwe dromenvangers of dreamcatchers gemaakt (die uiteraard nog niet in de webshop staan).


Het zijn dit keer anders dan andere, want ik heb ze gemaakt met een levensboom. Ik heb even opgezocht waar hij nu precies voor staat en dat is: wijsheid, schoonheid, kracht, bescherming en nog wat andere kreten maar vooral voor het leven zelf. De wortels in de aarde staan in verbinding met de onderwereld (de aarde) en de takken reiken naar de hemel en halen daar zo kracht uit naar beneden. Maar ik maak ze dus alleen omdat ik het leuk vindt om te doen en ze zo mooi vindt hangen in het interieur.

Dan is oktober weer in aantocht en dat is in een heleboel gemeentes van Nederland DE trouwmaand. Uiteraard heb ik dan ook weer nieuwe sets gemaakt voor de mooiste dag en ga daar volgende week mee verder. Hier twee modellen aan een spang. Door deze spang blijft de ketting mooi rond om de hals vallen. Het zijn sets waarbij ik ook een paar bijpassende oorbellen gemaakt heb.


Binnenkort komen ze in de rubriek bruidssieraden en bedankjes en kun je ze beter zien.

Dan gaan we weer naar het einde van de maand september toe en dat betekend dat de derde kwartaal verloting van een GRATIS presentje van Sieraden Atelier Hobbekol er weer aan zit te komen. Ik laat in de nieuwsbrief van volgende week weten wie het van de vaste nieuwsbrieflezers is geworden. Hopelijk zit jij erbij en anders een volgende keer beter!

En dan de kortingscode die de vaste nieuwsbrieflezers toegestuurd hebben gekregen. Deze is geldig t/m zondagavond 22 september 2019.

Fijne werkweek verder!
M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts