Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol 23-10-2019

Net op tijd kwam vandaag de zon door voor de foto's die ik moest maken voor de nieuw gemaakte sieraden. En wat een lekker weer direct, he? Lijkt wel weer een beetje zomer, maar dat kan morgen alweer anders zijn...

Als eerste nieuwe korte kettingen die samen met andere kettinkjes gedragen kunnen worden. Je ziet steeds meer 2 of 3 kettinkjes in één keer om de hals... ook leuk als je van afwisseling houdt. Zo lijkt het telkens of je andere sieraden om hebt. ;-) Ik heb ze gemaakt van kraaltjes in verschillende kleuren, vormen en materialen. Ik heb tot nu toe 2 varianten waarvan de ene ketting een bruine hanger en de andere ketting een rode hanger heeft. Misschien past één van deze twee wel bij een ketting die je al in de la hebt liggen... ;-)



Dan gaan we naar de armbanden en dat zijn twee modellen van keramieke kralen geworden.
Als eerste een bruin/groene variant, waar de herfst vanaf spat!


De tweede is een model wat ik eerder gemaakt had, maar nu ietsje anders. Dit keer zit er half edelsteen in verwerkt. Let ook eens op dat schattige uiltje... gewoon een mooi exemplaar om te bezitten of cadeau te geven.


Ik heb nog veel meer ideeën in m'n hoofd 'rondzwerven', maar dat moet nog even wachten omdat ik een leuke opdracht via m'n zus heb gekregen. Ik moet namelijk twee dromenvangers maken in de kleuren van de kleding die ze bij de band 'Steam Drums' dragen. Een hartstikke gezellige band die alleen maar trommels heeft en waar de lol bij iedereen vanaf spat!


Dit is de jurk...


En dit is tot nu toe de eerste dromenvanger... 


Een hele uitdaging maar erg leuk om te doen!

En dan is het alweer tijd voor weer eens een kortingcode. Die is naar alle nieuwsbrieflezers toegestuurd en is goed voor 10% korting op al je aankopen en duurt t/m zondag 27 oktober. Niet vergeten, want het is zonde als je de korting misloopt!

Fijne voortzetting van de week!
M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol 

N.B.(Alle foto's zijn dit keer een beetje wazig, maar alle artikelen zijn intussen al in de webshop geplaatst en daar zijn betere foto's te zien).

Reacties

Populaire posts