Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met nieuwe sieraden voor SpeldinHooiberg

Er is een drukke week voor mij voorbij gegaan. Er zijn allemaal nieuwe armbandjes en andere items in de rubriek SpeldinHooiberg geplaatst. Dit moest hoognodig opnieuw bevoorraad worden voor aankomend seizoen. En even een reminder... van alle items uit deze rubriek gaat de volledige opbrengst na aftrek van de materiaalkosten naar dit goede doel, namelijk de dieren van de Oostvaardersplassen!


Bovenstaande schuifarmbandjes zijn verstelbaar en dus voor verschillende maten polsen te dragen. Leuk om alvast als kerstcadeautje in de kast te leggen. Ze zijn namelijk wel voor het zeer leuke prijsje van slechts €4,95 per stuk (excl. verz.) te koop. Er zijn er al wat verkocht dus dat gaat lekker voor dit goede doel! Als je een andere kleur wilt en ziet deze er niet bij liggen dan kun je contact met me opnemen via de contactpagina of naar info@atelierhobbekol.nl mailen en ik kijk of ik het goede kleur koord heb en maak hem voor je. 'Is zo gepiept'!  

Dan heb ik ook nog wat nieuwe sieraden gemaakt die 'gewoon' in de webshop staan. De armband met de hoefijzertjes, kun je vinden in de rubriek SpeldinHooiberg en de andere armband staat in de rubriek groene armbanden. De meeste afbeeldingen en blauwe teksten zijn gelinkt dus is het een kwestie van aanklikken en dan zit je op de goede plek in de shop!


Bijvoorbeeld, het bovenstaande armbandje met hoefijzertjes wat voor de konickpaardjes in de OVP staat, daar heb ik oorbellen bij gemaakt als setje. Het is het paar hier linksonder. Ook leuk als cadeautje weg te geven.



En verrassing... hahaha. Hieronder nog meer armbandjes.


Op het wikkelarmbandje rechtsonder na zijn deze 'gewoon' te koop in de webshop. Hiervan gaat van ieder verkocht item ook nog eens 1 euro naar het goede doel! Je kunt ze vinden door naar de kleur armbanden van je keuze te gaan.


Dan als laatste even een oproepje. Ik had afgelopen week van een trouwe nieuwsbrieflezeres een berichtje gehad dat ze op de twee laatste nieuwsbrieven na, helemaal geen afbeeldingen zag als alleen maar tekst. Heb jij dit ook gehad? Dan hoor ik het graag want ik zie het zelf altijd goed, maar ik kan me zo voorstellen dat er een foutje bij de webmaster kan zitten. In ieder geval hoor ik het graag, want dan kan ik contact opnemen deze webmaster.

Fijne voortzetting van deze week!

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts