Sieraden Atelier Hobbekol met een evenement

Terwijl ik deze nieuwsbrief schrijf zit ik te wachten op de dames die meedoen met de workshop waar je je voor in moest schrijven. Ik kan dan maar beter werkjes doen die anders blijven liggen, dan zo opeens een heleboel tegelijk wat je niet meer kunt overzien. Maar meer daarover verderop in deze nieuwsbrief.

Er zijn weer nieuwe nieuwsbrieflezers bijgekomen en die heet ik dan ook van harte welkom en hoop dat ze de nieuwsbrief als gezellig ervaren.

Ik heb deze week geen nieuwe items gemaakt en daarom nog wat modellen die vorige week geplaatst zijn of al eerder. Als eerste deze uit de rubriek zilverkleurige- of zilverlook armbanden.

 
De eerste foto is een fijn model van metalen kralen en de tweede foto is een wat grover model wat uiteraard zwaarder is!

 Dan de volgende modellen en die zijn uit de serie zwarte armbanden.

 
Deze zijn tijdloos vanwege het zwarte karakter en het tweede en stoere model, is door zowel heren als dames te dragen.

En dan is er dus iets nieuws waar ik het in het begin van deze nieuwsbrief al over had.... Ik ben begonnen met workshops aan te bieden waar je je voor in kunt schrijven. Ze worden op Facebook aangeboden als evenement en daarin kun je aangeven of je mee wilt doen of dat je alleen interesse hebt en eventueel op het laatste moment de gok nog wilt wagen op een vrij plekje. De plaatsen zijn beperkt, maar bij genoeg animo kan er uiteraard een volgende datum geprikt worden waar je aan mee kunt doen. 'Niets moet, alles mag'...


Deze workshop is van 14.00 tot 16.00 uur, kost 25 euro en is inclusief materiaal en koffie of thee met wat lekkers of fris met zoutjes. De workshop is van 14.00 tot 16.00 uur. Tot nu toe zijn er nog 6 plaatsen vrij waarvan 2 onder voorbehoud. Je kunt reserveren via bovenstaand e-mailadres of telefoonnummer, maar ook via de contactpagina is dit uiteraard mogelijk.

En dan zijn we weer aan het eind van deze nieuwsbrief. Ik verleng de actie van het mobielhangertje nog een week en dus krijg je bij een bestelling niet alleen een GRATIS bijpassend presentje, maar ook nog eens een hangertje wat aan je mobiel, tasje, sleutelbos of meer gehangen kan worden. Daar hoef je verder niets voor te doen, ik zorg dat het bij je bestelling in komt.
 Fijne werkweek verder!
M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts