Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol 14-11-2019

Je ziet het waarschijnlijk al... Sieraden Atelier Hobbekol heeft een nieuw logo!


De vorige was op een bestaande en bewerkte afbeelding gemaakt en ik liep zo het risico op een boete. Nou... 'Gerda wilde natuurlijk weer alles zelf blijven doen' en daarom ben ik achter de p.c. gekropen om dit keer bij een site met rechtenvrije afbeeldingen mijn keuze te maken. Het viel niet mee want in de categorie sieraden zijn haast geen afbeeldingen meer te vinden. (Dan moet je ze kopen). Ik had het op een gegeven moment dan ook zowat opgegeven om naar kettingen, oorbellen,  armbanden, kralen en meer wat met een sieraden atelier te maken heeft, te zoeken. Na twee dagen (!) viel mijn oog ineens op dit model. Tadaa... dat zijn mijn kleuren!! Geen sieraden, maar net zo leuk en je kan er alle kanten mee uit. Omdat hij in het midden ook bewerkt was en dus te druk, heb ik weer een deel van mijn visitekaartje erin verwerkt. Zo heb ik toch een logo wat naar mijn zin is en ben nog steeds herkenbaar! Het meeste heb ik gedaan, maar nu komen de aanpassingen in de webshop nog er achteraan namelijk: kleuren van teksten, logo's boven facturen, nieuwsbrief header, doordeel logo aanpassen etc. Het zal nog wel tot volgende week duren voordat ik dit af heb maar het begin is er.

Dan had ik afgelopen week de cabochons verder bijgevuld in de webshop.


Deze zijn voor de bangles die ook in de webshop te koop zijn en het voorbeeld zie je hieronder.


En dan is er deze bloemenketting die ik gemaakt heb.


Mooie keramieke kralen met schattige lichtgewicht acryl bloemkralen om het geheel niet te zwaar om de nek te laten hangen. In het midden van de bloemen heb ik gele glas bicones geregen om die kleur die in de ketting zit, wat naar voren te halen. Aan de achterzijde is de ketting afgewerkt met lila/paars suede veters.
En wat dacht je van onderstaande oorbellen?


Echte feestmodellen die ik volgende week ook nog in de kleuren rood en diepblauw ga maken. Leuke tip als Sinterklaas of kerstcadeautje!

En dan zijn er nog heel veel nieuwe items in de rubriek 'SpeldinHooiberg' geplaatst. Hiervan is de opbrengst na aftrek van de kosten voor de voerploegen in de Oostvaardersplassen. Als je een betaalbaar sint of kerstcadeautje zoekt dan is dit de kans om te scoren en je steunt er ook nog eens een goed dierendoel mee!



De kortingscode van deze week is weer verstuurd naar alle vaste nieuwsbrieflezers en is goed voor 10% korting op al je aankopen (uitgezonderd afgepijsde artikelen) en is te gebruiken t/m zondag 17 november.

Dan is het voor mij nu weer tijd voor het verder bijwerken van de webshop en wens je dan ook een fijne voortzetting van de week toe!

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts