Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol 20-11-2019

Afgelopen week ben ik met de voorbereidingen bezig geweest voor de komende feestdagen. Sinterklaas begint het een beetje te verliezen van de kerstdagen en dat vindt ik jammer. Het is toch zo'n mooi en spannend feest voor de kinderen. Als je dus nog kinders over de vloer hebt rondlopen, kan er ook geshopt worden bij de kindersieraden van Atelier Hobbekol. Alles is in de aanbieding want ik wil hierbij in het nieuwe jaar 'de boel op de schop gaan gooien'. Dus sla je slag als je nog een leuk schoen presentje zoekt.

Eergisteren kreeg ik ineens weer een visioen! Haha. Tegenwoordig zeggen ze 'inspiratie', maar bij beide opmerkingen krijg je een beeld voor ogen wat er gaat komen en dat was in mijn geval een dubbele armband! Ik ben zelf zéér tevreden over het eindresultaat. Echt zo'n feestmaanden sieraad wat je daarna ook nog kunt blijven dragen.


Ik heb voor de verandering ook weer eens een rocailles ketting gemaakt met een goudkleurige medaillon eraan. Echt een plaatje met dat strass op de bovenkant. Leuk om iemand een klein betaalbaar maar persoonlijk cadeautje (met een fotootje erin) te geven voor in de schoen of onder onder de boom. Enn...hij is ook nog eens voor een leuke prijs aan te schaffen. Ik heb hem voor €13,95 in de webshop gezet.


In dezelfde rubriek is er ook deze onderstaande ketting nieuw geplaatst. Er zitten onder andere crinkle glasparels met een AB glans op geregen. Dat zijn glasparels met wat glitter erin verwerkt en met de AB glans wordt het nog een beetje aparter.


Dan zie je de beschermengeltjes ook weer overal voorbij komen. Ik heb weer verschillende varianten in de rubriek 'kerstartikelen' geplaatst en kan ze ook op verzoek in verschillende kleuren en materialen maken. Ik kan kettingen, armbanden, oorbellen, grote en kleine hangers of andere ideeën leveren. Even mailen naar info@atelierhobbekol of via de contactpagina en dan komt het helemaal goed. 


Verder zijn er verschillende nieuwe artikelen in de webshop geplaatst, maar dat is echt teveel om dat hier te laten zien. Dus... snuffeltijd! 
*
En als laatste nog even over de verzendtijden van Postnl. Deze beginnen nu al vertraging op te lopen. Als je iets wilt bestellen doe dit dan tijdig zodat je het toch op tijd in huis hebt. Het zou sneu zijn als er iemand sip de feestdagen door moet omdat zijn of haar cadeautje niet op tijd is aangekomen. Ik heb helaas geen invloed op de verzendingen zodra ze bij het postagentschap zijn afgegeven. 

Deze keer geen kortingscode maar vanaf nu t/m 31 december (!) krijg je bij iedere bestelling GRATIS een paar glasparel oorbelletjes (eventueel met een coating) in de kleur van je bestelling. (Een andere kleur op verzoek kan natuurlijk ook). Zo wordt het ook dit jaar weer een feestje om je kerstcadeaus bij Atelier Hobbekol te kopen!

'Neus ze'! M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts