Nieuwsbrief Sieraden Atelier Hobbekol 12-12-2019

Een beetje late nieuwsbrief deze week, maar dat komt omdat ik totaal uit de running lag met een megagriep die je echt niet wilt krijgen. Maar gelukkig heb ik het ergste achter de rug en ik ben dan ook de hele dag bezig geweest om een inhaalslag te maken want er moesten nieuwe sieraden, (die ik voor de griep gemaakt had) op de foto en in de webshop geplaatst worden. Ik ben er net klaar mee en dan is het nu dus tijd voor de nieuwsbrief. Pffft! Soms kan het enorm tegen zitten. Ik had hele plannen voor deze week o.a. het kerststraatje in de vensterbank plaatsen, de sieraden plaatsen, naar de kapper en inpakken voor de kerstmarkt van a.s. zaterdag in ons dorp. Tjah... maar dat ligt in duigen als er een griepje tussendoor komt, haha. Nou, dan laten we de kapper maar vallen en de sieraden heb ik net af. Het alles uitzoeken en inpakken voor de kerstmarkt schuift naar vrijdag en dan hoop ik dat er niets meer tussen komt anders heb ik een probleem.

De eerste foto is van de dasspelden. Helemaal terug van weggeweest en je kunt ze ook als broche gebruiken of een poncho dicht houden. En met deze kou is dat geen overbodige luxe!

 
Ze staan in de webshop in verschillende kleuren en varianten, maar zijn ook a.s. zaterdag vanaf 15.00 uur op het kerkplein in Ens rechtstreeks te koop voor de prijs van €12,50 per stuk! Verder worden er die dag verschillende prijzen verloot en waarvan er ook één van Atelier Hobbekol bij zit! 

De volgende dasspeld waar ik een set van heb gemaakt is van Delftsblauw en daar heb ik een bijpassende armband bij gemaakt.


En dan is er zaterdag dus de jaarlijkse kerstmarkt bij ons in het dorp. Er werd mij gevraagd of ik dit keer wat wilde doen waarbij de kids zelf iets konden maken. Andere jaren werden er kant en klare hangertjes door ons uitgedeeld, maar dit keer gaan ze dus zelf aan de slag met een kerstengeltje. Een echte workshop voor slecht 1 euro!!!


Grappig zijn ze, he? Heel snel gemaakt en dus niet moeilijk.
~
En dan herhaal ik maar weer even de december actie...


Bij iedere aankoop in de webshop krijg je hele maand december een paar glasparel oorbelletjes GRATIS bij je bestelling in. Daar hoef je niets voor te doen, ik zorg dat het erbij zit. Er hebben al verschillende mensen van deze actie gebruik gemaakt en het blik met kant en klare oorbellen die ik in het voren had gemaakt begint behoorlijk te slinken. Maar dat is ook de bedoeling!

Mocht je van plan zijn om kerstinkopen te doen, hou dan rekening met eventuele vertraging bij Postnl waar wij geen inbreng in hebben. (Helaas)!

En dan wens ik nu alvast iedereen een heel fijn weekend met alle eventuele kerstmarkten en wie weet zie ik jullie zaterdag op de kerstmarkt in Ens! (Ik sta lekker droog in de kerk)!  

Tot volgende week! M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts