Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol 3-12-2019

We hebben Black Friday en Cyber Monday alweer achter ons en dus... op naar de volgende feestdagen. Ik heb de webshop nu weer in kerstsfeer gemaakt en iedereen die op de homepage binnenkomt ziet wat ik iedereen toewens in het nieuwe jaar en wat hieronder te zien is.


Het beginnen al echt donkere dagen voor kerst worden zodat ik moeite heb met het fotograferen van de sieraden. En als de zon er is staat deze zo laag dat het ook nog eens moeilijk is om iets goed d.w.z. zonder schaduw of geel licht op de gevoelige plaat te krijgen. Maar het is me uiteindelijk weer gelukt en de resultaten zie je hieronder.

Als eerste een armband van alleen maar glaskralen de zogenaamde oliekralen. Dit zijn kralen (de naam zegt het al) waarvan het lijkt of er een laagje olie op zit en wat net als bij olie verschillende kleuren aan kan nemen. In dit geval is het een beetje lichtpaarse gloed wat vermengt met het groen een gouden glans geeft. Ik heb er dan ook goudkleurige accenten aan toegevoegd waarbij het een heel mooi geheel is geworden.


Ik had er al eerder een model van gemaakt en dan met de paarse variant hieronder waar ik bronstinten bij gebruikt had. 


Dan heb ik ook weer twee 2 dlg setjes armbanden gemaakt. De zwarte waarbij echt leer is gebruikt en de blauwe waar imitatieleer bij gebruikt is. Een echt veganistisch sieraad! 


En als laatste een rond leren wikkelarmband in aubergine. Je wikkelt hem 2x om je pols en haalt het uiteinde door de gespsluiting en steekt het overgebleven deel tussen de armband weg.


En dan ook nog even een herinnering aan de December actie. Je krijgt bij iedere bestelling GRATIS een paar glasparel oorbelletjes en je mag zo vaak als je wilt van deze aanbieding gebruik maken! Hij duurt nog t/m 31 december.


Alle nieuwe modellen sieraden zijn intussen in de webshop geplaatst en ik wens je dan ook een fijne voortzetting van de week!

M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts