Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met een vroege SALE!

Nou, we hebben de kerstmarkt erop zitten en wat was het gezellig en druk. Dankzij het slechte weer ging iedereen bij de kramen in de kerk kijken en helaas voor diegenen die buiten stonden... deze mensen hadden dit jaar een enorme pech. Helemaal niemand liep er over dit gedeelte van de kerstmarkt omdat het gigantisch regende en stormde. Maar zoals gezegd... binnen was het gezellig en warm. Heerlijk bij de kerstboom, lekkere oliebollen en andere lekkernijen, optredens van dansgroepen en heel veel verschillende soorten muziek. Ik heb me prima vermaakt en er zijn weer wat meer mensen die er 'even aan herinnert moesten worden' dat Atelier Hobbekol nog steeds bestaat. Het was ook leuk om weer eens met klanten te praten die je niet iedere dag tegenkomt.


Verder had je er een fototoestel staan waar je zelf de hele dag gratis foto's kon maken. Nou... dat betekende lol met een grote 'L'! Allereerst was 'mijn Jan' het bokkie en moest mee poseren!  Daarna was het de beurt aan Isabel van Benthum van I&I Pet Supplies om met me mee te doen. 


Isabel runt samen met haar zus deze business en daar valt ook Bugsforpets onder. Klasse hondenproducten waaronder ook een lijn met voer van insecten. Mijn honden eten en spelen graag met de producten van dit merk.

Dan ben ik alvast begonnen met het afprijzen in de webshop!


De uitverkoop is officieel in januari maar waarom zou je nu niet een mooi en goedkoper sieraad of dromenvanger of.... aan kunnen schaffen? Beetje flauw om te wachten tot na de feestdagen en dan de boel in de aanbieding te doen. Het is nogal een klus en het kan niet in één keer gedaan worden, dus beginnen we nu maar alvast met de sale! Hou de webshop in de gaten want iedere dag gaan er weer prijzen naar beneden!

Ondertussen had ik na de drukke periode even de tijd genomen om tot mezelf te komen en hoe kan het ook anders dat dit aan een tafel met kralen en materialen was geëindigd! Haha. Deze ringen waren het resultaat van een uurtje heerlijk freubelen.


En weet je wat ik net besefte? Het is alweer zowat eind december en dus het einde van het laatste kwartaal van dit jaar. Dat betekend dat wie zich heeft ingeschreven voor de gratis nieuwsbrief, automatisch mee doet met de kwartaal verloting van Atelier Hobbekol. Wat vliegt de tijd toch. Hmmm...ik ga maar eens even bedenken wat er dit keer voor prijs uitgereikt gaat worden!

 Suggesties? Kom maar op!

Fijn weekend!
Mvg. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol 

Reacties

Populaire posts