Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met een beetje zomernieuws.

Met een behoorlijke storm hier aan het IJsselmeer heet ik alle nieuwe nieuwsbrieflezers van harte welkom! Leuk dat er steeds meer mensen de nieuwsbrief (wat zo'n beetje een blog is geworden) willen ontvangen. We gaan dan ook snel weer van start met nieuws over sieraden.

Zoals gezegd stormt het hier behoorlijk en dat brengt het volgende met zich mee. Ik zit al een paar dagen in het atelier om sieraden voor (jawel...) de lente en zomer 2020 te ontwerpen en te maken. Nou is dat op zich niet zo gek want je moet bij mode vooruit kijken. Maar dat weer, he... Ik moet mezelf inleven in de zomer met allemaal vrolijke kleurtjes en lichte materialen. Maar als je dan de regen op het dak hoort kletteren en de wind gigantisch tekeer hoort gaan (is eigenlijk ook best wel gezellig) is het toch wel een beetje moeilijk om je de zon, een lauw briesje, blauwe luchten en de zee voor te stellen. Hahaha. Maar goed... we hebben het eerste model 'weer geklaard'. De kop van 2020 is eraf!
Van het eerste model 'in de maak' zie je hieronder de eerste opzet. 


En tadaaah... na een paar uur werk is hij af en ziet hij er zo uit.


Het is intussen een klassieker geworden, want de eerdere modellen die ik in verschillende kleuren gemaakt had zijn op het roze exemplaar na, allemaal uitverkocht. Ik ben er zelf weer heel tevreden mee en het smaakt ernaar om weer meer kleuren te gaan maken.

Dan ben ik begonnen met hangers in elkaar te zetten. Hier ben ik nog niet helemaal tevreden over, maar dat kan met de maanden die komen nog wel veranderd worden. Een eerste opzetje waarvan de foto's niet 'jovel' zijn wil ik je niet onthouden.

 

Je ziet dat er al kettingen van gemaakt zijn, maar dat is voor de eerste opzet om een idee te krijgen. Ik haal ze eventueel later uit elkaar om de veranderingen door te voeren.

Als laatste nog even een foto van kleuren rocailles die ik heb ingekocht. 

 

Je zou het aan de belichting van de foto niet zeggen, maar dit zijn pasteltintjes. Hier heb ik een heel leuk idee bij, maar als het af is krijg je het pas te zien.  Het is nogal wat werk, maar daar heb ik zoals gezegd nog een paar maanden voor.

En als je een facebook account hebt, kun je door op onderstaand filmpje te klikken zien hoe mijn werktafel eruit ziet als ik bezig ben.


En dan zijn we alweer aangekomen bij de kortingscode van deze week en die is dit keer nb151 en deze is geldig t/m zondag 19 januari. Deze kortingscode geeft recht op 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.

In de nieuwsbrief van volgende week maak ik de winnaar bekend van het prijsje wat ik verloot voor een beoordeling/review bij WEBWINKELKEUR. Dus wie het nog niet gedaan heeft kan nog steeds t/m volgende week woensdag een beoordeling plaatsen over de webshop en meedoen met de verloting. Hiervoor ga je naar 'dat roze vierkantje' aan de linkerzijde van de webshop. Klik hierop en je wordt vanzelf door het proces geloodst. Fijne week!

M.v.g. namens Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 


Reacties

Populaire posts