Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met einde Sale nieuws!

Er zijn wéér nieuwe nieuwsbrieflezers bijgekomen en die wil ik dan ook van harte welkom heten. Vanaf nu kun je meedoen met alle kortingsacties en leuke weetjes! Ik begin dan ook met te vermelden dat de SALE nog drie dagen duurt en dat alles hierna weer terug gaat naar de oorspronkelijke prijzen. Het is een hele klus om alles weer na te lopen en te veranderen, maar dat brengt de uitverkoop nou eenmaal met zich mee. Ik ben nooit zo van een sale in mijn eigen webshop vanwege al het extra werk wat het met zich mee brengt, maar ik begrijp dit iedereen in deze periode graag kortingen wil en dat mensen van koopjes houden. Wie niet? (Ik zelf ook hoor, hahah...).

Als ik naar buiten kijk lijkt het wel herfst en dat is ook te merken aan de foto's die ik moet maken. Veel regen, dus weinig zon en somber weer wat veel te donker is om mooie foto's te maken. Ik ben bezig geweest met kettingen en waarbij het maar niet wil lukken om ze mooi op de foto te zetten. In deze nieuwsbrief laat ik dus foto's zien die niet in de webshop komen, maar om je alvast een voorproefje te geven wat er zoals komen gaat. Onderstaande foto is een beetje een compilatie van de modellen die al af zijn.


Leuke trendy en lange kettingen die vanaf 10 euro in de webshop gaan komen.
En het blauwe model hieronder nog even van wat dichterbij...


Dan is er weer een kinderworkshop geweest en wat was dat weer leuk om te doen. Het meiske was niet alleen zéér creatief maar ook lagen we dubbel van het lachen om de opmerkingen die ze steeds gaf. Hilarisch! Hieronder zie je hoe ze begon, maar daarna....


Tadaaah... kijk eens hoe trots ze is en het resultaat mag er dan ook zijn!


We hadden samen het groene knijpertje aan de rechterkant erop gemaakt om een kaartje tussen te stoppen, want ze wilde dit schilderij aan haar 'tante Jantje geven die jarig was'. Enn... hij hangt bij 'tante Jantje' tegen de muur hoor. Zelf gezien! 

Ik ben trouwens alweer aan het brainstormen voor nieuwe kinderworkshops. Binnenkort zijn deze te zien in de webshop.

Dan is het nu weer tijd voor de kortingscode die naar alle vaste nieuwsbrieflezers is verstuurd en geeft recht op 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Deze korting duurt t/m zondag 2 februari. Niet vergeten de kortingscode in te vullen tijdens het bestellen hoor, want het zou zonde zijn als je deze korting mis liep.

Een hele fijne voortzetting van de week!
M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol. 

Reacties

Populaire posts