Nieuwsbrief van Atelier Hobbekol met Blog

Er is een week voorbij gegaan waarin ik allerlei nieuwe sieraden heb kunnen maken en er ook nog eens een zonnetje bij zat waardoor ik al heel wat op de foto heb kunnen zetten. Hieraan kun je merken dat het voorjaar in de lucht zit. Afgelopen maandag en vandaag heb ik samen met één van de honden heerlijk in het zonnetje gewandeld en zelfs de geuren die je buiten rook deden al aan het voorjaar denken. Echt een situatie waarbij je heel veel inspiratie krijgt. Hieronder enkele van de nieuwste modellen kettingen zoals een spiraal ketting, waarvoor ik in eerste instantie een ander idee had maar wat niet haalbaar leek omdat dit A teveel werk met zich mee zou brengen en B het dan te duur uit zou komen om in de webshop te plaatsen. Dus is het onderstaande variant geworden waar ik nog van plan ben om meer te gaan maken in iets andere kleurtjes.


Dan de volgende en dat is weer eens een krulketting geworden. Het is net zoals de spiraal ketting mega veel werk, maar het resultaat ben ik iedere keer weer blij mee.


Toen kwam er ineens een idee in me op. Ik had op de beurs Memory wire gekocht wat eigenlijk voor het idee van de 'niet haalbare' ketting bestemd was. Ik wilde proberen een ring te maken van rocailles en dat is gelukt. Hieronder zie je de eerste modellen waarvan beide modellen al direct verkocht waren voordat ze in de webshop geplaatst konden worden.


Dan hieronder een leuk verhaal waarbij ik iedere keer als ik eraan denk wéér in de lach schiet. Het is een blog geworden en voor diegenen die dit niet willen lezen, die kunnen gewoon naar de onderkant door scrollen waar de koringscode van deze week zien is.

Blog
 Ik heb een hele lieve en leuke 'collega webshop houdster' genaamd Esther van het Kralenstulpje en ze is door de jaren heen stiekem een beetje een lieve vriendin geworden. We zitten samen bij Mijnwebwinkel, zij vanaf 2009 en ik vanaf 2010. En laten we nou een klik blijken te hebben! We hebben samen heel wat afgelachen onder het genot van een glaasje port. ;-) Zo ook om een domme stunt zoals het verhaal dat ik met onze jongste zoon Jason, flyers (die Esther trouwens ook kan verzorgen) rond ging brengen en waarbij ik het 'lumineuze idee' had om ze onder de ruitenwissers van auto's te stoppen. Hierbij vergat ik even de enorme hitte van die dag en binnen no time zaten ze aan de ramen vast gesmolten en kon ik de hele straat af met een emmer sop om de sporen die er natúúrlijk heel goed op vastzaten van de ramen af te krijgen. Wat hebben wij gelachen zeg!
😂  😂  😂 
(En ja Esther... ik weet dat je nu weer in de lach schiet als je dit leest. Hahaha). Maar we hebben elkaar ook geholpen (zij mij een beetje meer als ik haar) als we er met het systeem van de webshop niet uitkwamen. Het is toch wel een dingetje hoor om achter alle instellingen te komen die een webshop heeft. Maar ze is door de jaren heen heel succesvol gebleken. Verschillende webshops heeft ze opgestart en opgekocht om groter te groeien. Nu heeft ze opnieuw een webshop geopend genaamd Pico Bello Beads. Als je graag sieraden op kleine schaal (groot mag natuurlijk ook) of voor de hobby maakt dan kun je hier je materialen kopen om zelf sieraden te maken. Ze zijn van een goede kwaliteit en als je iets speciaal zoekt wat ze toevallig net op dat moment niet in de webshop heeft staan zal ze gaan zoeken en het voor je proberen te krijgen. Echt zo'n gezellig winkeltje waar je eens door moet neuzen als je van sieraden maken houd.  Ik ben ervan overtuigd dat ze ook deze webshop tot een succes weet te maken!

En dan is het weer tijd voor de kortingscode van deze week die intussen naar alle nieuwsbrieflezers is toegestuurd. Deze is goed voor 10% korting op alle niet afgeprijsde sieraden en dromenvangers en geldig vanaf vandaag t/m zondag 9 februari. Zo kun je nu alle nieuwe sieraden voor een nog leukere prijs kopen.

Dat was het dan weer en volgende week meer nieuwe sieraden, zoals de Bohemian style kettingen die ik nu nog niet op de foto kon zetten maar al wel klaar liggen. Alle modellen die je in deze nieuwsbrief ziet staan, zijn al in de webshop geplaatst en kunnen dus besteld worden. Fijne week!
M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol.

   

Reacties

Populaire posts