Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met leuk weetje.....


De kettingen die ik in de vorige nieuwsbrief heb laten zien en waarvan ik beloofd had ze te plaatsen, moesten er vandaag nog in. 'Zo gezegd zo gedaan' en vanmiddag heb ik ze in de webshop gezet. Hieronder nog even hangers van een paar van deze kettingen dichterbij...




En zoals beloofd staan ze in de webshop vanaf 10 euro!

Dan heb ik verder ook weer wat enkelbandjes gemaakt. Leuke frisse turquoise kleuren. De een neigt wat meer naar groen en de andere naar de blauwe kant. Maar allemaal voor straks als de lente gaat beginnen. Lekker zomersss.... en van ieder model is er maar één van gemaakt! Deze enkelbandjes zullen morgen in de webshop geplaatst gaan worden.


 

Dan had ik een poosje geleden aangekondigd dat er andere dingen stonden te gebeuren in de nieuwsbrieven. Het lijkt me leuk dat er regelmatig een nieuwtje of een leuk weetje op het gebied van sieraden in de nieuwsbrief komt te staan.

Deze keer een handig tipje voor het opbergen van je oorbellen (wat ik vooral handig voor de oorknopjes vind). Ze zijn zo klein dat je er vreselijk lang naar kan lopen zoeken in een sieradenkistje, waar ze meestal los in liggen. Dan is er... 'de knoop'!




Ik kwam dit idee tegen bij een collega webshop houdster en zag deze afbeelding op Pinterest staan. Nu heb je er altijd twee tegelijk bij elkaar en zo'n knoop zie je beter als losse ienieminie oorknopjes die overal tussen verdwijnen! Handig toch?

De kortingscode van deze week is weer toegestuurd naar vaste nieuwsbrieflezers en is goed voor 10% korting. Deze is geldig t/m zondag 23-02-2020 en op alle niet afgeprijsde artikelen. Vergeet niet de kortingscode tijdens het bestellen in te vullen want anders zou het sneu zijn dat je deze korting mis liep. Is toch meegenomen...

Fijne week!
M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol

Reacties

Populaire posts