Nieuwsbrief van Sieraden Atelier Hobbekol met zonnige Chamballa armbandjes

Op deze troosteloze dag toch een beetje een zonnige nieuwsbrief.
 Want zeg nou zelf... als je naar de kleuren van onderstaande foto's kijkt dan krijg je toch zin in het voorjaar? Ik heb deze rollen koord afgelopen week binnen gekregen en kreeg direct zin om armbandjes te maken.


Als eerste zie je de armbandjes 'in de maak'...


En daarna hieronder het eindresultaat...


Vrolijke Chamballa armbandjes die aanstaande zomer DE trend beloven te gaan worden.  Ze staan nog niet in de webshop want 28-02-2020 sta ik op een Ladiesnight en daar kunnen ze gekocht worden. Degene die over zijn gaan in de webshop en van de ontbrekende kleuren zullen later weer nieuwe modellen gemaakt worden.

Mocht je nu niet mis willen grijpen en er eentje willen kopen, dan kun je voor morgenmiddag nog een mailtje sturen naar info@atelierhobbekol of via de contactpagina en ik zorg dat er direct eentje naar je toegestuurd wordt.
En ja hoor..... daar was mijn trouwste workshop klantje weer!


Dit meiske heeft er wel zo'n lol in dat ze iedere week wel wil komen knutselen. Haha. Maar dat wordt een beetje gek voor haar oma en dus heb ik twee workshops in één gezet. Kon ze toch een beetje haar hart ophalen. Als eerste gingen we een spiegelkastje op pimpen en daarna wilde ze een sleutelhanger maken. Ze ging met meer naar huis als dat ze gemaakt had...
 

En zoals gezegd heb ik morgen een Ladiesnight en daarom heb ik het druk met uitzoeken wat er mee moet en het inpakken. Daarom dit keer een niet zo uitgebreide nieuwsbrief vanwege tijdgebrek. 
De kortingscode ben ik je nog wel verschuldigd. Die is intussen weer naar alle vaste nieuwsbrieflezers gestuurd en duurt t/m dinsdag 3 maart en is goed voor 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Niet vergeten dit tijdens het bestellen in te vullen, want anders loop je deze korting mis. 

Voor nu vast een fijn weekend! 
M.v.g. Gerda van Sieraden Atelier Hobbekol

Reacties

Populaire posts